کد خبر: 698868
تاریخ انتشار :

گزارش زنده: آلومینیوم اراک 1 - 1 ملوان

نیمه نخست بازی دو تیم آلومینیوم اراک و ملوان بندر انزلی از هفته پانزدهم با نتیجه ۱-۱ دنبال می‌شود.

گزارش زنده: آلومینیوم اراک 1 - 1 ملوان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش گورزش سه"، ملوان بندرانزلی در آخرین هفته نیم فصل میهمان آلومینیوم اراک خواهد بود. تیم‌های مجتبی حسینی و مهدی تارتار، سورپرایز این فصل لیگ برتر ایران هستند و توانسته‌اند جایگاه خوبی را در جدول برای خود رقم بزنند. آن‌ها این هفته در شرایطی به مصاف هم خواهند رفت که هفته گذشته دو مدعی قهرمانی را متوقف کردند. 

نکته دیگر در مورد این بازی، نزدیکی دو تیم در جدول است که باعث شده تا تقابل ملوان و آلومینیوم به نوعی شش امتیازی باشد و تیم برنده با رتبه بهتر نسبت به حریف خود، وارد تعطیلات طولانی‌مدت لیگ برتر شود. 

ملوان این فصل عملکرد خوبی در لیگ برتر داشته و این در حالی است که آن‌ها فصل گذشته در پایان نیم فصل تنها ۱۵ امتیاز داشتند اما حالا در صورت کسب پیروزی خارج از خانه ۲۶ امتیازی خواهند شد. ایرالکو هم فصل گذشته در پایان نیم‌فصل ۱۹ امتیاز کسب کرد. 

آلومینیوم فصل گذشته نیم فصل را در رتبه هشتم به پایان رساند و حالا فرصت تکرار این جایگاه را دارد اما شرایط برای ملوان بهتر است و آن‌ها اگر در این بازی به پیروزی برسند، بی‌توجه به نتایج سایر مسابقات، بهترین رتبه تاریخ خود در پایان نیم‌فصل را با مهدی تارتار کسب می‌کنند.

گزارش لحظه به لحظه "ورزش سه" از دیدار تیم‌های آلومینیوم و ملوان را در همین صفحه دنبال کنید:

تقویم هفته پانزدهم لیگ برتر؛ یکشنبه: 1402/10/10 ؛ ساعت: 15

داوران: کوپال ناظمی/ کمک‌ها: حسن ظهیری، مرتضی یوسف‌شهریاری؛ داور چهارم: شبیر بهروزی/ ناظر داوری: محمود رفیعی

استادیوم: ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک

آلومینیوم اراک:

احمد گوهری، سیدمهران موسوی، بهروز نوروزی‌فرد، میلاد بدرقه، میلاد فخرالدینی، یونس اکبرپور، امیر نوری (۴۲ - رضا جبیره)، علیرضا نقی زاده (۷۷-ابوالفضل قنبری)، عارف حاجی‌عیدی، محمدمهدی لطفی و مهدی لیموچی (۹۱-شروین بزرگ)

سرمربی: مجتبی حسینی

ملوان: 

افشار صداقت، ابوذر صفرزاده (۷۲- میلاد باقری)، آرمان اکوان، حامد نورمحمدی، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی، حسین صادقی (۸۳-محمدرضا بردبار)، مهران احمدی (۶۱-مهدی موقری)، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی (۷۲-سهیل فداکار)

سرمربی: مهدی تارتار

شرح گل:

آلومینیوم اراک ۱ - 0 ملوان (میلاد فخرالدینی دقیقه ۲۶): پنالتی را خود میلاد فخرالدینی به زیبایی درون دروازه صداقت قرار داد تا تیمش با یک گل جلو بیفتد.

آلومینیوم ۱ - ۱ ملوان (رضا جعفری دقیقه ۳۹): اشتباه مدافعان آلومینیوم اراک باعث شد جعفری از قلب خط دفاع نفوذ کند و توپ را درون دروازه جعفری جای دهد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱: شوت خطرناک سلیمانی با گذر در عرض محوطه جریمه با مهار گوهری راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۷: مدافعان آلومینیوم اراک سراسیمه در تلاش هستند تا از خوردن گل جلوگیری کنند و تاکنون هم موفق بودند.

دقیقه ۲۱: موقعیت ایده‌آلی که اراکی‌ها داشتند از سمت راست آغاز شد و ابتدا ضربه اکبرپور مهار شد و در شرایطی که نقی‌زاده به سادگی می‌توانست دروازه ملوان را باز کند، ضربه‌اش به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: حرکت لطفی توپ را در محوطه جریمه به فخرالدینی رساند که این اتفاق با خطای بازیکن ملوان روبه‌رو شد که به سود آلومینیوم اعلام ضربه پنالتی شد.

دقیقه ۳۵: ارسال خطرناک پدرام قاضی‌پور یه داخل محوطه جریمه با ضربه سر مدافعان آلومینیوم باعث کرنر شد و کرنر ارسالی توسط گوهری مهار شد.

دقیقه 48: شوت سرکش حاجی عیدی با دفع خوب افشار صداقت مواجه شد.

دقیقه ۵۴: ضربه خطرناک عیدی از میانه زمین به سمت چارچوب آلومینیوم با خوش شانسی گوهری بیرون رفت.

دقیقه ۶۱: ضربه زیبای اکبرپور در آستانه ورود به دروازه ملوان بود که این ضربه ابتدا با دفاع ملوان برخورد کرد تا راهی کرنر شود.

دقیقه ۸۴: حرکت خوب و تیمی بازیکنان آلومینیوم اراک توپ را به خوبی به خط حمله خود رساند که پاس جبیره به لیموچی رسید و ضربه این بازیکن با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۲: ارسال فخرالدینی داخل محوطه جریمه با ضربه سر بهروز نوروزی فر، داخل چارچوب دروازه ملوان قرار گرفت که این موضوع باعث شد تا پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا برود تا گل اراکی‌ها مردود شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها