کد خبر: 699628
تاریخ انتشار :

رمز گشایی از تغییر مسیر ناگهانی حامد حدادی

حامد حدادی با پیوستن به تیم پالایش نفت آبادان بی شک توازن لیگ برتر بسکتبال را تغییر میدهد.

 رمز گشایی از  تغییر مسیر ناگهانی حامد  حدادی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، علاقمندان متعصب بسکتبال در نیم فصل دوم لیگ برتر این رشته ورزشى، بازی‌هاى پلى آف، حذفى و دیدارهاى حساس براى کسب عنوان قهرمانى این فصل، یکبار دیگر شانس تماشاى توانایى‌ها و درخشش حامد حدادى را در زمین بسکتبال خواهند داشت.

حدادى که به ارباب حلقه‌هاى بسکتبال ایران و آسیا مشهور است با افتخارات بسیار به عنوان شناسنامه این رشته ورزشى در قاره کهن با پیوستن به تیم پالایش نفت آبادان بى شک نقشى اساسى را در بالا بردن شانس قهرمانى این تیم خوزستانى ایفا خواهد کرد که توازن حال حاضر قدرت در بین تیم‌ها را تغییر مى‌دهد.

حامد با کسب شش عنوان "ام وى پى" در سه جام ملت‌هاى بسکتبال آسیا، دو کاپ قاره کهن و یک دوره رقابت‌هاى چلنج کاپ آسیا رکورد اختصاص بیشترین عنوان بهترین بازیکن بسکتبال قاره‌ى کهن در سطح ملى و بزرگسالان را به نام خود نوشته است.

حدادى بعد از تجربه پنج سال پوشیدن پیراهن تیم ممفیس گریزریز از سال ٢٠٠٨ تا ٢٠١٢ یک سال هم در "ان بى اى" براى تیم فینیکس ساز بازى کرد.

پسر اردیبهشتى و اهوازى بسکتبال ایران در لیگ چین هم با تیم‌هاى سیچوان، چنگدائو، نانجینگ به میدان رفت و به غیر از پوشیدن پیراهن شامپویل لبنان با دو تیم صباباترى تهران و فولاد ماهان سپاهان اصفهان نیز در سال‌هاى ٢٠٠٨ و ٢٠١٣ جام قهرمانى باشگاه‌هاى آسیا را بالاى سر برد.

حدادى که یکبار به عنوان بازیکن کمکى با پالایش نفت آبادان و هدایت حماد سامرى به مقام سوم باشگاه‌هاى قاره کهن دست یافته بود در لیگ بسکتبال ایران پیراهن تیم‌هاى خوزستانى شاهین اهواز، ملى حفارى اهواز و پتروشیمى بندر امام را بر تن کرده و سابقه پوشیدن پیراهن‌هاى پیکان، صباباترى و مهرام تهران را هم در کارنامه دارد.

بولت فولادحامد حدادى بعد از مدت‌ها به صورت اختصاصى با "ورزش سه" گفت و گو کرد تا دلیل انتخاب تیم پالایش نفت آبادان براى حضور در لیگ برتر بسکتبال و برگشتن به میادین را بلد بودن احترام از سوى حماد سامرى سرمربى تیم پالایش نفت آبادان و این مجموعه عنوان کند.

•س: بعد از مدت‌ها علاقمندان بسکتبال توانمندى و سبک بازى حامد حدادى را در لیگ برتر به تماشا خواهند نشست.

مى‌خواستم از لحاظ بدنى در شرایط خوبى قرار بگیرم تا در لیگ بازى کنم، از این هفته هم مى‌توانم که بستگى به صلاحدید مربیان دارد و مشکلى براى بازى ندارم، به هر حال کمى از شرایط بازى و بسکتبال دور بوده‌ام و نیاز به کمى صبورى هست تا آنطورى که دوست دارم آماده شوم.

•س: پالایش نفت آبادان چهارمین تیم باشگاهى خوزستانى توست، در حالیکه صحبت از رفتنت به ذوب آهن اصفهان ورد زبان بود.

با تیم‌هاى دیگر هم صحبت بود و پیشنهادهاى مختلفى ارائه شد اما شرایطى در مورد ذوب آهن پیش آمد و حرف‌هاىی در مورد آسیب دیده بودنم مطرح شد که خودمم به این فکر افتادم که نکند خبرى هست و رفتم حتى "ام آر آى" گرفتم. گفتم شاید واقعا خبرى هست و خودم خبر ندارم.

حتى در خبرها خواندم که برخى گفته‌اند تست پزشکى، این از نابلدى برخى است که زیاد به این حرف‌ها توجه نمى‌کنم و کار خود را انجام مى‌دهم.

برخى مى‌گویند که حامد آسیب دارد که در داخل زمین مشخص خواهد شد.

•س: چرا آبادان و پالایش نفت را انتخاب کردى؟

به خودم گفتم اگر قرار است هر کسى زیر حرفش بزند بهتر است بروم به تیمى که احترام قائل است و حرمت مى‌گذارد، به ویژه رفتار آقاى حماد سامرى خیلى تعیین کننده بود. آقاى سامرى در این مدت خیلى لطف داشتند، مى‌خواستم به اوج برسم که به آبادان بروم. نمى‌خواستم قبل از آماده شدن امضا کنم.

•س: خوزستانى بودن پالایش نفت هم مزید بر علت انتخاب این تیم از سوى تو براى حضور در لیگ برتر بود؟

بله این موضوع هم صد در صد تأثیر دارد، پیش از این هم با حماد سامرى کار کرده‌ام که سوم باشگاه‌هاى آسیا شدیم و خاطره‌ى خوبى بود.

•گوشه‌اى از افتخارات حامد حدادى در بسکتبال:

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها