کد خبر: 701404
تاریخ انتشار :

حرف‌های جدید عیسی در مورد مصدومیت پرماجرا

عیسی آل کثیر می‌گوید علاقه او به کمک به پرسپولیس باعث شد تا عمل جراحی رباط صلیبی خود را به تأخیر بیندازد.

حرف‌های جدید عیسی در مورد مصدومیت پرماجرا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل‌کثیر در مدت حضور خود در پرسپولیس شرایط عجیبی را پشت سر گذاشت؛ از محرومیت شش ماهه به دلیل شادی جنجالی در آسیا تا پارگی رباط صلیبی و عمل دیرهنگامی که بازگشت او به میادین را به تأخیر انداخت.

آل‌کثیر درباره مشکلات و حواشی‌ای که در پرسپولیس داشت، گفت: حتما خیریت و حکمتی بوده، چون همه اتفاقاتی که برای من رخ داده ناخواسته بوده است و هر بار قوی‌تر برمی‌گشتم. قطعا این‌ بار هم قوی‌تر برمی‌گردم. ارتباط و تعهد من با خداست و هر اتفاقی می‌افتد، می‌گویم‌ حتما حکمتی داشته است. تنها کاری که من می‌توانستم انجام بدهم این بود که به کار و تلاشم ادامه بدهم.

مهاجم پرسپولیس درباره محرومیت شش ماهه‌ای نه به‌خاطر شادی گل با آن مواجه شد، گفت: عمدی در کار نبود. من حدود دو سال آن خوشحالی را انجام می‌دادم. این شادی را در خیلی از رشته‌های دیگر هم انجام داده بودند و چیز خاصی نبود اما نمی‌دانم به ما که رسید چه اتفاقی افتاد.

آل‌کثیر همچنین به ماجرای پارگی رباط صلیبی‌اش صحبت کرد و به این سوال پاسخ داد که چرا در ابتدا حاضر به جراحی نبود. او گفت: در آن دوره نتایج تیم خوب نبود و دوست داشتم به تیم کمک کنم. بعد از آن گفتند چرا این کار را کردی و اگر عمل می‌کردی، زودتر می‌رسیدی. هدف من همین بود و دوست داشتم به تیم کمک کنم، چون می‌دیدم حال تیم خوب نیست. سلامتی خودم بود و داشتم سر سلامتی خودم معامله می‌کردم. هدفی جز کمک نداشتم و شاید بدتر می‌شد و اتفاقاتی رخ می‌داد. صبح و بعدازظهر تمرین کردم تا بیایم کمک کنم اما نشد.

او در پایان به انتظارات بالای هواداران اشاره کرد و گفت: انتظارات هواداران کار من را سخت‌تر می‌کند. وقتی انتظارات را می‌بینم خیلی چیزها را باید در زندگی‌ام کنار بگذارم و دیگر نمی‌توانم مثل یک آدم عادی زندگی کنم.‌ گاهی اوقات آدم دوست دارد شب بیدار بماند یا یک‌باره به شمال یا سفر خارج از کشور برود و هر کاری دوست دارد بکند، اما در این شرایط نمی‌شود. شب زود می‌خوابی، روزت برنامه‌ریزی دارد و از همه مهم‌تر هم ذهنت است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها