کد خبر: 701896
تاریخ انتشار :

مهاجمان عربستان مانچینی را گیج کردند!

روبرتو مانچینی در انتخاب خط حمله عربستان با تردید زیادی رو به رو است.

مهاجمان عربستان مانچینی را گیج کردند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه، تیم ملی عربستان در آستانه بازی با کره‌جنوبی از یک ضعف بزرگ فنی رنج می‌برد و روبرتو مانچینی باید راهکاری برای حل مشکل تیمش پیدا کند.

عربستانی‌ها با 7 امتیاز موفق شدند بدون شکست در صدر گروه F مسابقات قرار بگیرند اما مشکل هجومی این تیم یک بحران جدی برای آنهاست، تیم ملی عربستان در سه بازی مقابل عمان، قرقیزستان و تایلند تنها 4 گل زد و با میانگین 1.3 گل در هر بازی آمار خوبی نداشت.

با توجه به سطح تیم‌های رقیب میانگین گلزنی‌ آنها ضعیف به نظر می‌رسد و همچنین عربستانی‌ها فرصت گلزنی مقابل قرقیزستان 9 نفره را هم استفاده نکردند تا ضعف این تیم بیشتر به چشم بیاید، علاوه بر این عربستان یک ضعف بزرگ دیگر هم دارد، تمام گل‌های این تیم توسط مدافعان و خط هافبک به ثمر رسیده است!

دلیل اول این است که روبرتو مانچینی ایتالیایی، سرمربی عربستان سعودی، هنوز به یک مهاجم اصلی برای این تیم پیدا نکرده و در سه مسابقه اخیر در هر بازی مهاجم جدیدی را مورد آزمایش قرار داده است.

مانچینی در دیدار مقابل عمان به صالح الشهری، بازیکن الهلال تکیه کرد، سپس به فراس البریکان، مهاجم الاهلی مقابل قرقیزستان اعتماد کرد و عبدالله ردیف، بازیکن الشباب را در بازی تایلند به میدان فرستاد.

هیچکدام از این بازیکنان موفق به گلزنی و پاس گل در سه بازی ابتدایی نشدند تا همچنان مانچینی مهاجم اصلی تیمش را پیدا نکرده باشد!

علاوه بر امتیازات، این سه مهاجم در بازی‌های مرحله گروهی عملکرد امیدوارکننده‌ای نداشتند و آمار نیز این موضوع را تایید می‌کند.

الشهری در سه بازی اول به یک بار به عنوان بازیکن ثابت و دو بار به عنوان بازیکن تعویضی به طور میانگین 40 دقیقه در هر مسابقه شرکت کرد اما فقط یک ضربه به سمت چهارچوب داشت و یک موقعیت عالی را هم از دست داد.

البریکان که رقابت نزدیکی با رونالدو در جدول گلزنان لیگ عربستان دارد دیگر مهاجم ناکام عربستان بود، البریکان به عنوان یار تعویضی مقابل عمان بازی کرد و به عنوان بازیکن ثابت مقابل قرقیزستان، سپس در بازی تایلند از لیست خط خورد و در هر بازی به طور میانگین 49 دقیقه حضور داشت و یک موقعیت عالی را از دست داد و در عین حال هرگز شوتی به سمت چهارچوب شلیک نکرد!

گزینه سوم مانچینی، عبدالله ردیف است که در دو بازی اول به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد و سپس شانس حضور در بازی با تایلند را پیدا کرد و به طور میانگین در هر مسابقه 39 دقیقه بازی کرد.

اگرچه او با 3 شوت به سمت دروازه و هدر دادن 3 موقعیت گل در بین این سه نفر فعال‌ترین بود، اما یک ضربه پنالتی را از دست داد و ناکام‌ترین بازیکن در بین دو مهاجم دیگر بود.

باید دید روبرتو مانچینی سرمربی ایتالیایی عربستان در بازی با کره‌جنوبی به کدام مهاجم خود اعتماد خواهد کرد و در این مسابقه حساس بالاخره به ترکیب هجومی مورد علاقه خود خواهد رسید یا خیر!

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها