کد خبر: 706333
تاریخ انتشار :

رو بی الس: هر موسو یک دنیا را فریب داد

لوئیس رو بی الس هرگز جنی هر موسو را نخواهد بخشید و در مصاحبه اختصاصی جدید خود تکرار کرد که از حرکت او بدترین برداشت ممکن شد.

رو بی الس: هر موسو یک دنیا را فریب داد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس روبیالس، رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا، پس از چند ماه اقامت در دومنیکن و با درخواست پلیس اسپانیا امروز به مادرید برگشت. 

روبیالس که به دلیل حرکت ناشایستش هنگام اهدای مدال قهرمانی جهان به جنی هرموسو، از پست خود برکنار شد و با حکم فیفا سه سال از هر فعالیت فوتبالی محروم شده، دور از اسپانیا مشغول زندگی بود که با شکایت هرموسو و درخواست دو سال و نیم زندان دادستانی برای وی، مجبور به بازگشت شده و حال باید دید دستگیر خواهد شد یا خیر.

روبیالس قبل از بازگشت به اسپانیا با شبکه لاسستا مصاحبه اختصاصی انجام داد و از دلایل بازگشتش گفت: «چرا امروز اینجا هستم؟ من اینجا هستم تا بگویم این دروغ است که من آپارتمان‌هایی در اینجا (دومنیکن) دارم. اینکه من زمینی برای ساخت هتل در عربستان دارم، دروغ است. اینکه اینجا تیم بیسبال دارم، دروغ است. طرح این ادعاها نمی‌دانم برای چیست. اینکه قصد دارند بگویند من در حال پولشویی هستم؟ پولی که در حسابم دارم، محصول کار و پس‌انداز من است.»

روبیالس در مورد اظهارات جنی هرموسو نیز گفت: «فکر می‌کنم روش او برای توصیف حرف‌های من به خودش، دستکاری شده و عوام فریبانه بود. او همه را فریب داد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها