کد خبر: 706579
تاریخ انتشار :

ترکیب استقلال با سوپ رای ز های بزرگ نکونام

استقلال طی نخستین بازی خود در سال جدید، با ترکیبی متفاوت نسبت به بازی‌های قبل به میدان می‌رود.

ترکیب استقلال با  سوپ رای ز های بزرگ نکونام
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، انتظار هواداران استقلال برای برگزاری نخستین بازی تیم مورد علاقه‌شان در سال جدید به سر رسید و آبی پوشان امروز در دیداری از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف مس رفسنجان می‌روند. از زمان حضور محرم نویدکیا در این تیم مس توانسته که بازی‌های خوبی را از خود به نمایش بگذارد و در این مدت هیچ شکستی را متحمل نشده است.

جواد نکونام برای اینکه بتواند صدر جدول رده‌بندی را حفظ کند و در صورت توقف رقبا فاصله‌اش را با آنها افزایش دهد، امروز چاره‌ای جز کسب پیروزی و به دست آوردن سه امتیاز ندارد. هرچند که استقلال بازی سختی مقابل مس رفسنجان در پیش دارد و آبی پوشان امیدوارند که با کسب پیروزی در این مسابقه، ضمن حفظ صدر جدول، نتایج پرسپولیس و سپاهان نیز به سود آنها ورق رقم بخورد.

جواد نکونام برای این مسابقه و نسبت به آخرین دیدار برابر هوادار، چند تغییر مهم  در ترکیب تیمش ایجاد کرده است که طی آن روزبه چشمی به خط دفاعی منتقل شده و مهرداد محمدی نیز به ترکیب بازگشته است.

* سیدحسین می‌خواهد سال را با کلین شیت آغاز کند

کاپیتان استقلال که در فیفا دی و در دیدار برابر ترکمنستان برای تیم ملی به میدان رفت، امروز در قفس توری آبی‌ها قرار می‌گیرد و وظیفه مهمی بر عهده دارد. باید دید که او سال را با کلین شیت آغاز می‌کند یا خیر.

* بازگشت روزبه به خط دفاعی

استقلال امروز نیز با سه مدافع به میدان می‌رود. رافائل سیلوا که از زمان بازگشت به ایران یکی از مهره‌های اصلی در خط دفاعی بوده، امروز نیمکت نشین شده تا ایمان سلیمی به همراه آرمین سهرابیان و روزبه چشمی سه مدافع تیم را تشکیل دهند.

روزبه که در آخرین بازی برابر هوادار در خط میانی بازی کرده بود، امروز باز هم به جمع مدافعان تیم بازگشته است.

* فخرالدینی جانشین صالح شد

صالح حردانی در تعطیلات سال نو دچار مصدومیت شد و جواد نکونام نیز روی این بازیکن ریسک نکرده است تا این بار شاهد حضور میلاد فخرالدینی از ابتدا در ترکیب آبی پوشان باشیم. او به عنوان وینگ بک در سمت راست بازی می‌کند و در سمت چپ نیز شاهد حضور ابوالفضل جلالی خواهیم بود.

* آبی‌ها با دو هافبک مقابل مس

مهدی مهدی پور به مانند بازی‌های گذشته استقلال، امروز نیز از ابتدا و در مرکز زمین برای آبی‌ها به میدان می‌رود. در کنار او، شاهد حضور آرش رضاوند هستیم. بازیکنی که کمی از روزهای خوبش فاصله گرفته و امروز مصمم است تا در ترکیب استقلال بدرخشد.

* ماشاریپوف پشت مهاجمان

جلال الدین ماشاریپوف که فیفا دی خوبی را سپری کرد و توانست در هر دو بازی رفت و برگشت برابر هنگ کنگ پاس گل بدهد، امروز یکی از نفرات اصلی در ترکیب استقلال است با این تفاوت که او پشت سر دو مهاجم تیم بازی می‌کند.

* مهرداد در ترکیب اصلی

مهرداد محمدی پس از مدت‌ها در ترکیب اصلی تیم قرار گرفته و در خط حمله به میدان می‌رود. گوستاوو بلانکو آرژانتینی نیز دیگر عنصر تهاجمی آبی‌هاست و یکی از امیدهای گلزنی تیم نکونام محسوب می‌شود.

ترکیب استقلال برای دیدار با مس رفسنجان:

حسین حسینی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، میلاد فخرالدینی، مهدی مهدی‌پور، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها