کد خبر: 707689
تاریخ انتشار :

ادامه درگیری در بارسا: انتقاد کان سل و از آرائوخو!

ژوائو کان سل و، ستاره پرتغالی بارسلونا، می‌گوید اگر رونالد آرائوخو اخراج نشده بود، آنها برابر پاری سن ژرمن شکست نمی‌خوردند.

ادامه درگیری در بارسا: انتقاد کان سل و از آرائوخو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، باخت بارسلونا برابر پاری سن ژرمن در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه برای این تیم بسیار گران تمام شد و بسیاری از بازیکنان این تیم هنوز هم نتوانستند با این اتفاق کنار بیایند.

پیش از این انتقاد ایلکای گوندوگان از اخراج آرائوخو در نیمه اول این بازی جنجال زیادی به همراه داشت و باعث شده بود که بعضی دیگر از بازیکنان بارسلونا مانند سرخی روبرتو پاسخی به او بدهند اما حالا به نظر می‌رسد که کانسلو هم نظری مشابه این ستاره آلمانی دارد.

او در گفتگو با روزنامه اسپورت اظهار داشت: «بازی برابر پاری سن ژرمن خیلی عجیب بود. من آن شب نتوانستم به خاطر نحوه باختمان تا صبح بخوابم. احساس می‌کنم که اگر ۱۰ نفره نشده بودیم می‌توانستیم برنده شویم. پنالتی بسیار بچگانه‌ای به حریف دادم. شرایط بازی طوری پیش رفت که من تمرکزم را از دست داده بودم. انتقادها را درک می‌کنم. آن شب نتوانستم بخوابم. ما برای اینکه بتوانیم در لیگ قهرمانان صعود کنیم بسیار هیجان زده بودیم.

افراد زیادی به همسر و فرزند من توهین کردند. اینکه کسانی برای نوزاد من آرزوی مرگ کنند مسئله بسیار مهمی است. دنیا بی‌رحم است و ما باید با این موضوع کنار بیاییم. شما می‌توانید از من به عنوان یک بازیکن انتقاد کنید، کاری که فردیناند انجام داد. از من انتقاد کنید اما کاری با خانواده‌ام نداشته باشید.

 

بعضی از افراد در اینستاگرام برای دختر من که هنوز به دنیا نیامده است آرزوی مرگ کردند. آنها نمی‌توانند چنین حرفی را رو در رو به من بزنند، چون در این صورت با مشکلات بزرگی مواجه خواهند شد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها