کد خبر: 709082
تاریخ انتشار :

خریدهای سنگین: چهار ستاره در راه بارسلونا!

بارسلونا در تابستان به دنبال چهار خرید بزرگ است، بازیکنانی که از همان ابتدا وارد ترکیب اصلی شوند.

خریدهای سنگین: چهار ستاره در راه بارسلونا!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پس از باخت مقابل خیرونا، ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی خود صراحتا گفت که ما باید در فصل آینده چیزهای زیادی را تغییر دهیم و افزود، زمان برنامه‌ریزی با دکو و خوان لاپورتا فرا رسیده است. باید ببینیم که چه می‌خواهیم و چه کاری می‌توانیم انجام دهیم. همه چیز به فرپلی مالی بستگی دارد.

برای بهبود درآمد باشگاه باید برخی از مسائل حل شود تا لالیگا به بارسا اجازه دهد به حالت معروف یک در برابر یک برگردند (یعنی شما می‌توانید به اندازه درآمد خود خرج کنید). 

به نظر می‌رسد برنامه‌ریزی باشگاه در مسیر درست قرار دارد. ایده‌ای که آنها دارند این است که بسته به جدایی‌ها، سه یا چهار خرید داشته باشند. خریدهایی نه برای پر کردن نیمکت بلکه برای حضور در ترکیب ثابت.

موندودپورتیوو نوشته است، اولویت امضای یک هافبک دفاعی است. جاشوا کیمیچ (29 ساله) از بایرن مونیخ و مارتین زوبیمندی (25) از رئال سوسیداد در صدر فهرست قرار دارند. ستاره آلمانی بازیکنی است که ژاوی واقعا دوستش دارد و تابستان گذشته حتی صحبت از جذب او بود ولی قراردادی امضا نشد. حالا او یک سال از قراردادش باقی مانده و می‌خواهد آینده‌اش را قبل از جام ملت‌های اروپا مشخص کند. جاشوا که می‌تواند با قیمتی مقرون به صرفه مانند لواندوفسکی در زمان خود، بایرن را ترک کند، منتظر است بداند مربی بعدی بایرن چه کسی خواهد بود.

در همین حال، زوبیمندی چندین تیم از انگلیس را علاقه‌مند به خود می‌بیند. او با قراردادی تا سال 2027، بند فسخ 60 میلیونی دارد.

علاوه بر این، نباید گیدو رودریگز را فراموش کنیم، بازیکنی که به دلیل پایان قراردادش با بتیس، به‌صورت رایگان می‌تواند جذب بارسا شود (امروز اسپورت خبر از توافق کامل او با بارسا داد.)

اولویت دوم جذب وینگر چپ است. بازیکنان زیادی هستند که مورد پسند قرار گرفته‌اند، اما دنی اولمو و نیکو ویلیامز در صدر هستند. قیمت اولمو 60 و نیکو 50 میلیون یورو است.

جدای از این‌ها بارسا جذب برناردو را نیز با اصرار دنبال می‌کند. ستاره سیتی می‌تواند با 58 میلیون یورو راهی بارسا شود.

طبق گزارش موندودپورتیوو، یک شماره 9 بزرگ می‌تواند چهارمین خرید تابستانی بارسا باشد تا ژاوی تیمی رقابتی‌تر برای فصل بعد داشته باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها