کد خبر: 709201
تاریخ انتشار :

پیام عجیب: مورینیو می‌خواهد به یونایتد برگردد!

ژوزه مورینیو، مربی پرتغالی، مایل است یک بار دیگر هدایت منچستر یونایتد را بر عهده بگیرد.

پیام عجیب: مورینیو می‌خواهد به یونایتد برگردد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد ضعیف منچستر یونایتد در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس و همچنین لیگ قهرمانان اروپا باعث شده است که مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر قطع همکاری با اریک تن‌هاخ در پایان فصل باشند و گمانه‌زنی درباره جانشین احتمالی او آغاز شده است.

رسانه‌های انگلیسی در چند روز اخیر از مربیانی مانند توماس توخل به عنوان گزینه احتمالی هدایت یونایتد در فصل آینده نام برده بودند اما حالا گزینه عجیب و غیر منتظره‌ای مطرح شده که شاید تعجب بسیاری از هواداران این تیم و فوتبال دوستان را به دنبال داشته باشد.

منچستر ایونینگ نیوز که به این باشگاه نزدیک است مدعی شده است که مورینیو که پس از قطع همکاری با رم هنوز روی نیمکت تیم دیگری ننشسته مایل است بار دیگر هدایت یونایتد را بر عهده بگیرد و این موضوع را به گوش مدیران این باشگاه هم رسانده است.

رابطه خوب این مربی پرتغالی با سر جیم راتکلیف که در حال حاضر بخشی از سهام این باشگاه را در اختیار دارد می‌تواند به او برای رسیدن به این هدف و نشستن دوباره روی نیمکت یونایتد کمک کند اما بسیاری معتقد هستند که این رابطه خوب برای بازگشت او به اولدترافورد کافی نیست.

مورینیو پیش از این در فاصله سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ هدایت یونایتد را بر عهده داشت اما در دسامبر سال ۲۰۱۸ از این تیم اخراج شد و پس از آن صحبت‌های جنجالی بسیاری را درباره دوران حضورش در این باشگاه مطرح کرده بود و همین باعث شده است که تمایل دوباره او به بازگشت به اولدترافورد برای بسیاری عجیب و غیرمنتظره باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها