کد خبر: 711998
تاریخ انتشار :

ترکیب جادویی کارل تو قبل از فینال: ماهی، پاس تا و چُرت!

کارلو آنجلوتی، سرمربی رئال مادرید، پیش از فینال لیگ قهرمانان اروپا مقابل بو روس یا دورتموند، روال پیش از بازی خود را فاش کرد.

ترکیب جادویی کارل تو قبل از فینال: ماهی، پاس تا و چُرت!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی 64 ساله، قبل از رویارویی با دورتموند در روز شنبه، اعلام کرده است که به وعده غذایی همیشگی خود قبل از بازی - ماهی سالمون و پاستا - اکتفا خواهد کرد. این سرمربی ایتالیایی امیدوار است قبل از اینکه برای بازیکنانی مثل جود بلینگام، وینیسیوس جونیور و رودریگو صحبت کند، چرت کوتاهی بزند تا تجدید قوا کند.

آنچلوتی، سرمربی رئال، با بیان اینکه "من دوست دارم غذا بخورم. ماهی سالمون و پاستا. و سپس یک چرت یک ساعته، اگر بتوانم (می‌خندد). قبل از صحبت با تیم، ضربان قلب به 120 افزایش می‌یابد و تا شروع بازی در همان حالت باقی می‌ماند، زمانی که بازی شروع می‌شود، به ریتم عادی خود باز می‌گردد." روال پیش از بازی خود را برای خبرنگاران شرح داد.

"ما روی کارهای هجومی و دفاعی تمرکز خواهیم کرد. مهم این است که ایده‌های روشنی از کارهایی که باید انجام دهیم داشته باشیم. من باید اطلاعاتی را به بازیکنان بدهم تا در مورد کاری که باید انجام دهند شفاف باشند. برای آنها بهترین راه برای کاهش استرس است، به چیزهای دیگری که می‌تواند آنها را تحت فشار قرار دهد فکر نمی‌کنید."

رئال مادرید پس از شکست بایرن مونیخ در یک نیمه نهایی دراماتیک به فینال رسید. اولین دیدار بین دو تیم در آلمان با نتیجه 2-2 به پایان رسید و سپس دو گل دیرهنگام از بازیکن تعویضی خوسلو، لوس بلانکوس را در ورزشگاه برنابئو به پیروزی 2-1 رساند.

حالا تیم آنچلوتی در فینال با دورتموند روبرو خواهد شد. غول‌های بوندسلیگا در نیمه نهایی از سد پاری سن ژرمن گذشتند.

بازی بین رئال مادرید و دورتموند در ورزشگاه ومبلی در روز شنبه برگزار خواهد شد. این بازی آخرین دیدار فصل 24-2023 برای آنچلوتی خواهد بود. او به دنبال کسب پنجمین قهرمانی خود به عنوان سرمربی است. او آخرین بار در سال 2022 پس از اینکه گل وینیسیوس جونیور رئال مادرید را به پیروزی 1-0 مقابل لیورپول در پاریس رساند، جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر برد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها