کد خبر: 712023
تاریخ انتشار :

خشم تمام نشدنی از مسی: پول مان را پس بدهید!

طرفداران ونکوور وایت کپ س پس از شکایت از تبلیغات گمراه کننده به دلیل استفاده از نام مسی و سوارز، درخواست بازپرداخت بخشی از هزینه بلیت خود را دارند.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، برد اینتر میامی در ونکوور همچنان برای همه جای صحبت باقی گذاشته است. بیش از دو روز قبل از مسابقه، هواداران وایتکپس در شبکه‌های اجتماعی خواستار بازپرداخت بخشی از هزینه بلیت برای باخت ۱-۲ مقابل اینترمیامی شدند.

یکی از دلایل این عصبانیت، تبلیغات گمراه کننده‌ای است که این تیم در پیش از بازی انجام داده است (وایتکپس مقابل مسی). دیگر دلیل عصبانیت هواداران، پرداخت پولی گزاف برای دیدن بازی تیمی بدون ستارگانش بود.

طوفانی جدید یک بار دیگر ام‌ال‌اس را تکان داده است. از زمانی که اینتر میامی تأیید کرد که مسی، سوارز و بوسکتس در سفر به کانادا غایب خواهند بود، هواداران علیه هم لیگ و هم باشگاه موضع گرفتند. دلیل غیبت این بازیکنان، مسافت ۲۸۰۰ مایلی سفر، طولانی ترین مسافتی که یک تیم ام‌ال‌اس برای انجام بازی در کل تاریخ این رقابت‌ها طی کرده است، عنوان شده است.

به محض اینکه خبر غیبت این بازیکنان منتشر شد، هواداران وایتکپس از طریق یک سایت بیانیه‌ای صادر کردند و خواستار جبران مالی شدند: «ما، امضاکنندگان این درخواست، از شنیدن این خبر که لیونل مسی، لوئیس سوارز و سرخیو بوسکتس در بازی آینده در ونکوور شرکت نخواهند کرد، عمیقا مأیوس شدیم. از زمان اعلام برنامه بازی، از تصاویر این بازیکنان مشهور جهان در تبلیغات استفاده شده است که همین امر منجر به افزایش تقاضا برای بلیت و قیمت‌های بالا شده است.»

آنها علاوه بر متهم کردن باشگاه به تبلیغات گمراه‌کننده در زمان تبلیغ بازی، از قیمت بالای بلیت نیز شکایت کردند. در یک بازی عادی فصل، بلیت برای دیدن این تیم «حدود 30 دلار» است، در حالی که برای بازی مقابل اینتر میامی «از 300 دلار تا 600 دلار و بیشتر» بود، قیمتی که «بدون حضور این بازیکنان ستاره توجیه پذیر نیست». با وجود این قیمت‌ها، وایتکپس با حضور 32465 نفر برای این بازی به رکورد جدیدی از حضور تماشاچی در ورزشگاه خود دست یافت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها