کد خبر: 712364
تاریخ انتشار :

تصمیم ترسناک ژاپن برای تقابل با تیم ملی ایران!

تیم ملی والیبال ایران در اولین بازی خود در هفته دوم به مصاف ژاپن می‌رود.

تصمیم ترسناک ژاپن برای تقابل با تیم ملی ایران!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی والیبال ژاپن با سرمربیگری فیلیپ بلین فرانسوی علی‌رغم غیبت یوکی ایشیکاوا و ران تاکاهاشی دو ستاره خود در هفته اول لیگ ملت‌ها نتایج درخشانی گرفت و توانست صربستان، آرژانتین و کوبا را شکست دهد و تنها به تیم قدرتمند ایتالیا باخت و با سه برد و یک شکست در رتبه ششم قرار گرفته است.

اما فیلیپ بلین قصد دارد در هفته دوم که میزبان مسابقات نیز هست با ترکیب کامل خود پا به میدان بگذارد. او برای این هفته احتمالا ران تاکاهاشی و یوکی ایشیکاوا دو بازیکن شاغل در سوپر لیگای ایتالیا را خواهد داشت و قصد دارد از همان بازی اول هفته دوم به آنها میدان بدهد.

تیم ملی والیبال ایران که در هفته دوم برابر ژاپن به میدان خواهد رفت با حضور این ستاره ها کار سختی را خواهد داشت. البته تیم ملی در برابر ژاپن چند امتیاز مثبت دارد که در زیر به آن اشاره می‌کنیم.

تیم ملی در سال‌های نه چندان دور همواره در حضور تماشاگران ژاپنی مقابل این تیم عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشته و این بار نیز امیدوار است تا تاریخ را دوباره تکرار کند.

همچنین موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران بیش از چهار سال در باشگاه پاناسونیک پنترز ژاپن کار کرده و به خوبی با تیم ملی ژاپن آشنایی دارد، این دو عامل که دومین آن مهمتر است می‌تواند تیم ملی را برابر ژاپن به پیروزی برساند، هر چند کار بسیار دشواری خواهد بود.

فیلیپ بلین، سرمربی باتجربه تیم ملی والیبال ژاپن که فصل قبل این کشور را به مقام سومی لیگ ملت‌ها رساند، این فصل نیز دست‌بردار نیست و در تلاش برای یک مقام بهتر نسبت به فصل گذشته است.

در صورت حضور همه ستاره‌های این تیم برابر تیم ملی والیبال ایران، کادر فنی والیبال ایران باید با یک آنالیز عالی نقشه‌های این تیم را خنثی کند. این تیم در توپ‌گیری عقب زمین در بین همه تیم‌ها سرآمد است و اگر تیم ایران می‌خواهد برابر این تیم قدرتمند به پیروزی برسد باید دریافت و توپ‌گیری‌های عقب زمین این تیم را مختل کند.

به نظر می‌رسد ژاپنی‌ها بدون تغییر نسبت به فصل گذشته برابر ایران ظاهر خواهند شد:

ترکیب احتمالی ژاپن برابر ایران: یوکی ایشیکاوا، ران تاکاهاشی، یوجی نیشیدا، یامائوچی، تایشی اونودرا، ماساهیرو سکیتا و یاماموتو

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها