کد خبر: 712690
تاریخ انتشار :

جامی که جادو شده: چگونه رئال را باور کنیم!

رئال همیشه برای برد بازی می‌کند و این تنها چیزی است که برای آنها مهم است. رئال به واقع لیگ قهرمانان را به یک جام کوچک تبدیل کرده است.

جامی که جادو شده: چگونه رئال را باور کنیم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در چهل و پنج دقیقه اول فینال انگار در زمین نبود، در حالی که دورتموند موقعیت‌های گلزنی واضحی را از دست داد. حتی در ابتدای نیمه دوم، ژرمن‌ها موقعیت‌های بیشتری داشتند هر چند که فایده‌ای نداشت. فینال‌ها برای بردن هستند و در آن رئال مادرید بهترین است. 

آنها بالاتر از هر تیمی می‌دانند که چگونه مقاومت و رقابت کنند و این باعث برتری آنها نسبت به رقبایشان می‌شود.

رودریگو، وینیسیوس و بلینگام درخشش خاصی نداشتند، اما پیروزی رئال این بار نتیجه یک تلاش تیمی بود و نه انفرادی. تا جایی که این کارواخال 1.73 متری بود که گل اول و تعیین کننده را با ضربه سر به ثمر رساند. کارواخال را فولکروگ روی ارسال کرنر مهار کرده بود که 20 سانتی‌متر بلندتر از او بود.

توجه و ستایش ویژه، شایسته آنچلوتی است که به نظر می‌رسد در مواقعی که تیم به آن نیاز دارد آرامش لازم را فراهم می‌کند و در پیچیده‌ترین لحظات دستوراتی کلیدی می‌دهد. او تصمیم گرفت در وقت استراحت هیچ بازیکنی را عوض نکند و با چهار تغییر کوچک بازی را برای رئال در اختیار گرفت.

2029398

موفقیت رئال مادرید با فصل وحشتناک بارسا در تضاد است، اما این تازه اول اخبار بد برای بارسلوناست. حالا رئال آن‌طور که شایسته است پانزدهمین قهرمانی لیگ قهرمانان خود را جشن خواهند گرفت و بعداً خبر انتقال امباپه را اعلام خواهد کرد. 

تونی کروس می‌رود و یکی از فوتبالیست‌هایی که بیشترین پتانسیل را برای آینده دارد از راه می‌رسد. هیچ فوتبالیستی به تنهایی موفقیت را تضمین نمی‌کند، اما واضح است که فلورنتینو، پروژه محکم، ادامه‌دار و با آینده‌ای روشن را ترسیم کرده است. 

آنها مقطعی تاریخی را تجربه می‌کنند و همه چیز نشان می‌دهد که در سال‌های آینده نیز همچنان تیمی رقابتی خواهند داشت که می‌خواهد دوباره قهرمان لیگ قهرمانان شود. 

2029344

روزهای بد برای هواداران بارسلونا و دوران افتخار برای رئالی‌ها. جدا از بحث‌های داوری، فلورنتینو حتما باید کار درستی انجام داده باشد که توانسته برای رئال این همه جام و افتخار به ارمغان آورده باشد.

رئال همیشه برای برد بازی می‌کند و این تنها چیزی است که برای آنها مهم است. آنها به خوبی راه مبارزه و رقابت را بلدند و هرگز در یک بازی مهم به هم نمی‌ریزند. 

آنها می‌خواهند برنده شوند و به فرم و کیفیت نمایش اهمیتی نمی‌دهند. خب، این هم یک راه دیگر نگاه به فوتبال است. البته و با توجه به آنچه همه دیده‌ایم، موثرترین روش و استراتژی نگاه به فوتبال. 

رئال لیگ قهرمانان را به یک رقابت کوچک برای خودش تبدیل کرده است، یک عدد که سال به سال به آن یکی اضافه می‌کند. اولین حرف‌های بازیکنان رئال بعد از قهرمانی اشاره به شانزدهمی در سال بعد بود. باید خیلی ذهن برنده و سیری‌ناپذیری داشته باشی که چند دقیقه بعد از یک قهرمانی، به بعدی فکر کنی. و در نهایت، تبریک به رئال بابت یک قهرمانی دیگر.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها