کد خبر: 713435
تاریخ انتشار :

باور نمی‌کنید این نتایج برای قهرمان آسیا باشد!

العین که قهرمانی آسیا را به دست آورد، فصل را با شکست به پایان رساند.

باور نمی‌کنید این نتایج برای قهرمان آسیا باشد!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار باقیمانده از رقابت‌های ادنوک لیگ امارات نیز برگزار شد و العین که توانست عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد، برابر تیم البطائح با نتیجه دو بر صفر تن به شکست داد تا لیگ را با ایستادن در رتبه سوم جدول رده بندی به پایان برساند.

این یک شکست دیگر در کارنامه هرنان کرسپو بود که علی رغم کسب قهرمانی آسیا، در این فصل شکست‌های متعددی را تجربه کرد و بسیاری از هواداران العین را برای فصل بعد کاملا نگران کرد.

نکته عجیب اینجاست که العین در هفده دیدار اخیر خود در تمامی رقابت.ها متحمل 10 شکست شده که آمار بسیار ضعیفی برای این تیم محسوب می‌شود. آنها طی این مدت فقط پنج دیدار را پیروز شدند که یک مورد آن برابر الهلال و دیگری در فینال برگشت لیگ قهرمانان آسیا مقابل یوکوهاما مارینوس ژاپن بود.

به طور کلی و از زمانی که کرسپو هدایت العین را در 35 مسابقه برعهده گرفته، این تیم صاحب هجده پیروزی شده و در سیزده مسابقه نیز شکست خورده است. کسب میانگین 1.66 امتیاز، هرگز نمی.تواند آمار خوبی برای تیم پرافتخاری مانند العین خوب باشد.

باید دید که مدیران العین با پایان فصل، چه تصمیمی درخصوص کرسپو خواهند گرفت. او منتقدان زیادی در امارات دارد و حضور او روی نیمکت این تیم برای فصل آینده قطعی نیست.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها