کد خبر: 713455
تاریخ انتشار :

تأیید شد: دروازه‌بان جدید در تیم نا گل زمان!

بزودی یک دروازه‌بان اضافی به اردوی تیم ملی آلمان برای یورو ۲۰۲۴ اضافه می‌شود.

تأیید شد: دروازه‌بان جدید در تیم نا گل زمان!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، همان‌طور که اعلام شد، تیم ملی فوتبال آلمان یک دروازه‌بان اضافی را به اردوی تمرینی‌اش دعوت کرده است. به جای الکساندر نوبل، یک استعداد جوان وارد تیم خواهد شد.

از روز دوشنبه، نسیم تازه‌ای در اردوی تیم ملی آلمان خواهد وزید. پس از اینکه الکساندر نوبل از فهرست نهایی تیم برای مسابقات یورو خط خورد، یک دروازه‌بان چهارم روز دوشنبه به تیم ملحق خواهد شد.

یان رایشرت از باشگاه دسته دومی نورنبرگ روز دوشنبه به اردوی تیم ملی ملحق می‌شود. این دروازه‌بان جوان در هفته آخر فصلی که گذشت اولین حضور حرفه‌ای خود را به ثبت رساند و در شکست ۴-۱ برابر هامبورگ درون دروازه تیمش بود.

این دروازه‌بان درباره دعوتش به تیم ملی گفت: «وقتی که تماس را دریافت کردم، با برادرم بیرون بودم و کاملاً گیج شدم. در ابتدا نمی‌توانستم باور کنم، اما واقعاً مشتاق این فرصت ویژه هستم.»

یکی از دلایل این انتخاب، فاصله کوتاه بین نورنبرگ و اردوی تمرینی تیم ملی است، همان‌طور که مدیر ورزشی باشگاه توضیح داد: «فاصله کوتاه بین نورنبرگ و محل تمرین تیم ملی و ارتباط من با فدراسیون فوتبال آلمان این امکان را فراهم کرد که با یان تماس بگیرم.»

رایشرت با تیم تمرین خواهد کرد اما عضوی از لیست تیم ملی در یورو نخواهد بود و فقط برای پیشرفت و کسب تجربه و کمک به دروازه‌بان‌های دیگر در اردوی تیم ملی خواهد بود.

ناگلزمان پیش از این در آستانه بازی با یونان اعلام کرده بود که یک دروازه‌بان جوان را به تیم خواهد آورد. اکنون رایشرت انتخاب شده و آنها برای کمک به آمادگی هر چه بیشتر نویر، این دروازه‌بان ۲۲ ساله را به تمرینات دعوت کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها