کد خبر: 713481
تاریخ انتشار :

شلیک دوباره گون دوگان به آرائوخو!

ایل کای گون دوگان در مصاحبه با اشپیگل بار دیگر کنایه ریز و غیرمستقیمی به رونالد آرائوخو زد.

شلیک دوباره گون دوگان به آرائوخو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، هافبک آلمانی در مورد اخراج آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد. ستاره آلمانی مثل همیشه صریح بود.

در واقع ایلکای گوندوگان همیشه واضح صحبت می‌کند. هافبک آلمانی با توجه به در پیش بودن جام ملت‌های اروپا، در مصاحبه‌ای با اشپیگل به بررسی فصل بارسلونا و حذف دردناک از لیگ قهرمانان در مرحله یک چهارم نهایی پرداخت. 

شاگردان ژاوی هرناندز در پاریس 2-3 برنده شده بودند اما اخراج رونالد آرائوخو پس از یک اشتباه ناشیانه باعث شد بارسا در بازی برگشت با یک بازیکن کمتر 4-1 بازنده شود در حالی که با یک گل پیش بود. 

گوندوگان به محض حذف بارسا، کنایه‌ای سنگین به آرائوخو زده بود: «من ناامید هستم، بسیار ناامید. این بازی در دست ما بود و آن را به پاری سن ژرمن دادیم. ما آن را به ساده‌ترین شکل به آنها دادیم. در لحظات حساس باید مطمئن باشید که به توپ می‌رسید یا خیر. اینکه در نظر بگیرید کجای زمین خطا می‌کنید. آن اخراج کار ما را تمام کرد.»

حرف‌هایی که برای چند روز فضای بارسلونا را شدیدا تحت تاثیر قرار داد. برخی موافق بودند و برخی از آرائوخو حمایت کردند. بعدها گفته شد گوندوگان از دل آرائوخو در آورده است.

هافبک بارسا اما بار دیگر در مورد اخراج آرائوخو و در اشپیگل صحبت کرد: «البته من آن زمان در مورد تیم به طور کلی صحبت کردم، نه فقط در مورد رونالد. اگر اظهارات من را به طور کامل مرور کنید، متوجه خواهید شد. من هم اشتباه می‌کنم و آنها را می‌پذیرم. اگر شما آمادگی پذیرش اشتباهات را نداشته باشید، نمی‌توانید موفق باشید.»

با انتشار این مصاحبه و با توجه به جمله آخر، بسیاری اینطور تعبیر کرده‌اند که گوندوگان دوباره به آرائوخو کنایه زده است. در واقع ستاره آلمانی معتقد است اگر آرائوخو اشتباهش را قبول می‌کرد، هرگز علیه حرف‌های او جبهه نمی‌گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها