کد خبر: 713626
تاریخ انتشار :

پپ درهای بارسلونا را بست: نه، برنمی‌گردم

پپ گواردیولا هرگونه احتمال بازگشت به بارسا در پایان همکاری‌اش با منچسترسیتی را رد کرد.

پپ درهای بارسلونا را بست: نه، برنمی‌گردم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، امروز دوشنبه در جریان مسابقات گلف "Legends Trophy"، مسابقات گلفی که منحصراً توسط فوتبالیست‌های سابق برگزار می‌شد و خودش اسپانسر آن است، پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

اولین سوال این بود: «آیا درهای بارسا برای آینده بسته است؟» سوالی که پپ انتظارش را داشت چرا که اخیرا ادعا شده بود او در پایان فصل بعد سیتی را ترک خواهد کرد و برخی شروع به رویاپردازی در مورد بازگشتش به بارسا کرده‌اند.

پپ که بین سال‌های 2008 تا 2012 مربی بارسا بود و با این تیم 17 جام گرفت، پاسخ داد: «بله، بسته است. ما اکنون بزرگتر شده‌ایم.»

او همچنین در مورد برکناری ژاوی هرناندز و مقایسه‌ای که بین آنها در مورد سبک بازی وجود دارد، حرف زد. بسیاری به ژاوی برای اینکه سبک بازی او شبیه به سبک بازی بارسای پپ نبود، انتقاد می‌کردند: «به شما اطمینان می‌دهم که تقصیر من نیست. هر اتفاقی که ممکن است رخ داده باشد تقصیر من نیست، من شاید 14 سال است که از بارسلونا دور هستم و در این زمینه من نباید مظنون باشم. من این مقایسه‌ها را اصلا درک نمی‌کنم.»

علاوه بر این، پپ توصیه کرد که مردم در مورد هانسی فلیک صبور باشند: «برای فلیک بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. باید به او کمک کنند و زمان بدهند. او باید با سبک بازیکنانی که دارد، سازگار شود.»

مورد برناردو و کانسلو

از پپ در مورد انتقال احتمالی برناردو سیلوا به بارسا نیز سوال شد و او جواب داد: «ما هیچ تماسی از بارسا یا هیچ باشگاه دیگری برای برناردو دریافت نکرده‌ایم. او بازیکن فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم در منچسترسیتی، کنار ما بماند.»

پپ در مورد احتمال ادامه حضور قرضی کانسلو در بارسا یا انتقال دائمی او نیز پرسیدند: «سیتی و بارسا در این مورد مذاکره خواهند کرد. کانسلو بازیکن ماست و اگر توافقی حاصل نشود، باید در پیش فصل برگردد. اگر بخواهد در بارسلونا بماند و باشگاه‌ها موافقت کنند، دوباره در بارسا ادامه خواهد داد.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها