کد خبر: 713825
تاریخ انتشار :

ترکیب ایران مقابل ازبکستان مشخص شد

امیر قلعه نویی 11 نفر اصلی تیم ملی در دیدار با ازبکستان را تعیین کرد.

ترکیب ایران مقابل ازبکستان مشخص شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان فوتبال ایران در ششمین و آخرین مسابقه مرحله گروهی دور نخست از مقدماتی جام جهانی در قاره آسیا، از ساعت 20:30 امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ازبکستان می‌روند.

تیم ملی فوتبال ایران در پنج مسابقه اخیرش در راه جام جهانی 2026 مثل ازبکستان چهار پیروزی و یک تساوی در دور رفت داشته، اما به دلیل تفاضل گل بهتر در صدر جدول گروه E قرار گرفته و به دنبال تثبیت این جایگاه است.

رقابت جذاب ملی پوشان ایران مقابل ازبکستان را می‌توانید در سایت و اپلیکیشن «آنتن» مشاهده کنید که پوشش محیطی این برنامه اینترنتی نیز امروز در ورزشگاه آزادی انجام شده است.

* علیرضا بیرانوند پس از دو مسابقه دوری از ترکیب تیم ملی مقابل ترکمنستان و هنگ کنگ، دوباره به جمع نفرات اصلی بازگشته و از ابتدا برابر ازبکستان بازی می‌کند.

* محمدحسین کنعانی‌زادگان با رفع محرومیت جانشین محمدامین حزباوی شده و زوج شجاع خلیل‌زاده در این دیدار است.

* مدافع راست و چپ تیم ملی ایران همانطور که انتظار می‌رفت تغییر کردند و صالح حردانی به جای آریا یوسفی استفاده شده و میلاد محمدی با تجربه هم جای سید ابوالفضل جلالی را گرفته است.

* محمد قربانی که در دو دیدار گذشته تیم ملی در مقدماتی جام جهانی در ترکیب حضور داشت، در مسابقه با ازبکستان جای خود را به امید نورافکن داده و چپ‌پای سپاهان پس از مدت‌ها به جمع نفرات اصلی ایران رسیده است.

* سامان قدوس مثل همیشه مرد مورد اعتماد قلعه‌نویی در خط میانی است و می‌خواهد مثل دیدار رفت مقابل ازبکستان پاس گل بدهد.

* علیرضا جهانبخش با بازوبند کاپیتانی در پست وینگر راست استفاده شده و به دنبال ایجاد موقعیت است.

* مهدی ترابی که در دیدار مقابل هنگ کنگ به دلیل بیماری حضور نداشت، جای مهدی قایدی غایب را گرفته و قلعه‌نویی چشم به درخشش این ستاره پرسپولیس برابر ازبک‌ها دارد.

* زوج زهردار تیم ملی ایران هم تغییری نداشته‌اند و خط حمله با حضور مهدی طارمی و سردار آزمون تشکیل شده است.

* بیرانوند، کنعانی‌زادگان، حردانی، محمدی، نورافکن و ترابی 6 بازیکنی هستند که برخلاف بازی گذشته به ترکیب تیم ملی رسیده‌اند و جای نیازمند، حزباوی، یوسفی، جلالی، قربانی و قایدی را گرفته‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها