کد خبر: 713914
تاریخ انتشار :

فریادهای گزارشگر کره: نجات از تقابل با ایران!

گزارشگر تیم ملی کره جنوبی با فریادهای خود گل لی کانگ این را جشن گرفت.

فریادهای گزارشگر کره: نجات از تقابل با ایران!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، کره جنوبی روز گذشته موفق شد با برد یک بر صفر مقابل چین، روند مثبت خود در مرحله مقدماتی جام جهانی را ادامه دهد و جایگاه خود در رتبه نخست را تثبیت بخشد.

با این پیروزی، کره جنوبی که در رتبه 23 در رده بندی فیفا قرار دارد، جایگاه خود در بین 3 تیم برتر آسیا را حفظ کرد و در قرعه‌کشی مرحله سوم انتخابی جام جهانی در سید 1 قرار خواهد گرفت.

مرحله سوم انتخابی جام جهانی 2026 در قاره آسیا با حضور ۱۸ تیم در ۳ گروه برگزار می‌شود و بدین ترتیب، کره‌جنوبی با ژاپن و ایران، دو تیم قدرتمند قاره، دیدار نمی‌کند. شاگردان کیم دو-هون در گروهی قرار خواهند گرفت که تیم‌های ضعیف‌تر از نظر رنکینگ فیفا در آن حضور دارند.

نکته جالب اینکه گل لی کانگ این به چین با خوشحالی شدید گزارشگر کره همراه بود که شاید در آن لحظه توجیه خاصی نداشت، چرا که صعود کره قطعی شده بود اما به نظر با توجه به برد استرالیا، او این پیروزی را به دلیل اهمیتش در رنکینگ فیفا، جشن می‌گرفت.

با این پیروزی، کره جنوبی با بهترین تیم‌های رنکینگ آسیا، ایران و ژاپن، رودررو نخواهد شد و شانس خوبی خواهد داشت تا به صورت مستقیم و در همان دور نخست به جام جهانی صعود کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها