کد خبر: 713957
تاریخ انتشار :

حمله وحشیانه رئال به الماس‌های فوتبال جهان!

رئال مادرید که فصل موفقی را تحت هدایت کارلو آنجلوتی سپری کرد، شاهد افزایش چشمگیر ارزش بازیکنانش در بازار بود.

حمله وحشیانه رئال به الماس‌های فوتبال جهان!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، ارزش بازیکنان رئال مادرید به طور قابل توجهی افزایش یافته است. این امر به خاطر کسب لالیگا و لیگ قهرمانان توسط این تیم است. این در حالی‌ است که رقیب اصلی این تیم، بارسلونا فاصله زیادی با این تیم دارد.

وینسیوس جونیور هم اکنون در جمع برترین‌های فوتبال جهان قرار دارد. در واقع، با توجه به اینکه او یک گل دیگر در فینال لیگ قهرمانان و یک توپ طلای احتمالی در کارنامه دارد، اغراق نیست که بگوییم این جایگاه، سزاوار اوست. درخشش وینیسیوس در رئال مادرید با 24 گل او را در صدر رقابتی قرار داده که هنوز مشخص نشده است: مطمئنا یورو و کوپا آمریکا که به‌زودی برگزار می‌شوند، بر روی انتخاب نهایی مردم تأثیر خواهند گذاشت.

باارزش‌ترین بازیکن فوتبال جهان چه کسی است؟

اما جریان بازی به طور فزاینده‌ای به سمت وینیسیوس جونیور سوق پیدا می‌کند و او را به طور محکم در گروه باارزش‌ترین بازیکنان جهان قرار می‌دهد. آخرین شاخص، وبسایت ترانسفرمارکت است که سایتی شناخته شده در زمینه آمار و ارزش‌گذاری اقتصادی در فوتبال است: این سایت پس از پایان فصل، ارزش نقل و انتقالاتی بهترین استعدادهای اروپا را مورد بازنگری قرار داد.

این به‌روزرسانی به طور قابل توجهی به وضعیت این بازیکن برزیلی کمک کرد که ارزش او به طور چشمگیری افزایش بیابد: وینیسیوس از 150 میلیون یورو به 180 میلیون یورو (161 میلیون دلار به 193 میلیون دلار) رسیده است که او را در بالاترین رده قرار می‌دهد.

او در صدر با دو هم‌تیمی خود مساوی است، یکی از آنها که در این فصل در کنار او درخشیده است، بلینگام (191 میلیون دلار) و دیگری که سال آینده با او هم‌تیمی خواهد بود: کیلیان امباپه، او نیز با همین ارزش.

در کنار این سه ستاره رئال مادرید، ارلینگ هالند که در منچسترسیتی بازی می‌کند، جمع چهار نفر برتر را کامل می‌کند. ارزش هیچ‌یک از سه بازیکن ذکر شده به اندازه بازیکن برزیلی که در لیگ خاص خود قرار دارد، به طور چشمگیری افزایش نیافته است. هر چهار بازیکن، نام‌های کلیدی برای کسب عناوین مهم و جوایز فردی هستند.

با این حال، وینیسیوس، علی‌رغم جوانی (23 سال)، در این زمینه پیشتاز است: هیچ یک از این چهار بازیکن تا کنون توپ طلا را کسب نکرده‌اند و در لیگ قهرمانان، این بازیکن برزیلی، دو قهرمانی دارد، در مقایسه با بلینگام و هالند که هر کدام یک قهرمانی دارند. امباپه هنوز نتوانسته عنوان قهرمانی اروپا را به دست آورد، که یکی از دلایل اصلی جدایی او از پی‌اس‌جی و پیوستن به تیم اسپانیایی است.

وینسیوس نمونه بارز ارزش‌گذاری دیوانه کننده رئال مادرید است، اما او تنها بازیکن این تیم نیست: به دلیل کسب دوگانه لالیگا و لیگ قهرمانان، ارزش بازیکنان رئال مادرید افزایش قابل توجهی داشته است: لونین (27 میلیون دلار)، فرلان مندی (24 میلیون دلار)، شوآمنی (107 میلیون دلار)، فده والورده (129 میلیون دلار)، کاماوینگا (107 میلیون دلار)، براهیم دیاز (43 میلیون دلار)، گولر (32 میلیون دلار)، رودریگو (118 میلیون دلار) و وینیسیوس (193 میلیون دلار) همگی شاهد افزایش ارزش خود بوده‌اند.

و تسلط رئال مادرید در لیست باارزش‌ترین بازیکنان قابل توجه است: علاوه بر تصاحب سه مورد از چهار رتبه اول، چهار مورد از 10 بازیکن برتر نیز متعلق به آنها هستند (والورده هشتم است) و هفت بازیکن در بین 16 بازیکن برتر (رودریگو در رتبه دوازدهم است در حالی که کاماوینگا و شوآمنی مشترکا رتبه پانزدهم را در اختیار دارند). بارسلونا، رقیب اصلی رئال مادرید در اسپانیا، در این رقابت بسیار عقب است: باارزش‌ترین بازیکنان آنها لامین یامال و گاوی هستند که هر دو با 96 میلیون دلار در رتبه نوزدهم قرار دارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها