کد خبر: 713963
تاریخ انتشار :

سکوت آنجلوتی در مورد امباپه شکست

کارلو آنجلوتی بعد از مدت‌ها سکوت در مورد سوالات مربوط به امباپه، بالاخره با آرامش و بدون نگرانی در مورد ستاره فرانسوی و نحوه استفاده از او حرف زد.

سکوت آنجلوتی در مورد امباپه شکست
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، فصل باشگاهی به پایان رسیده و زمان بازی‌های ملی و یورو 2024 فرا رسیده است. کوپا آمه ریکا نیز به زودی شروع می‌شود و توجهات معطوف به این دو رقابت بزرگ خواهد شد اما مربیان باشگاهی از حالا به فکر برنامه‌ریزی فصل بعد و شکل دادن به تیمی هستند که بتواند اهداف باشگاه و هواداران را برآورده کند.

کارلو آنچلوتی و کادر مربیگری او در رئال نیز روی تیم سال آینده کار می‌کنند. رئال مدافع عنوان قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است و کارلتو از همین حالا باید به فکر نحوه استفاده از کیلیان امباپه و اندریک، دو مهاجم جدیدش، باشد. او دیگر تونی کروس را نیز در خط میانی ندارد.

آمدن کیلیان امباپه و خداحافظی تونی کروس به وضوح ترکیب فصل 25-2024 رئال را تحت تاثیر قرار خواهد داد و سبک بازی تیم نیز طبعا تغییر می‌کند.

کارلو آنچلوتی در مورد این موضوع و در مصاحبه ای با "زیگو اسپورت" برای اولین بار در مورد مهاجم پاریسی صحبت کرد.

کارلتو گفت: «بله. شما به عنوان مربی همیشه باید خود را با ویژگی‌های بازیکنانی که دارید، تطبیق دهید. ما کروس را از دست دادیم اما تیم جوانی داریم و فکر می‌کنم همچنان ترکیب ما باورنکردنی است. با ورود امباپه و اندریک، ما باید خود را با ویژگی‌های آنها وفق دهیم. فکر نمی‌کنم سیستم اصلی تغییر کند اما استراتژی ما در بازی‌ها و سبک بازی تغییراتی خواهد کرد.»

در واقع کارلتو می‌خواهد جود بلینگام را یک خط عقب‌‎تر ببرد و در خط میانی مستقر کند. در خط حمله نیز رودریگو گوئس، کیلیان امباپه و وینیسیوس جونیور خواهند بود و بر اساس شرایط بازی، وینی و امباپه می‌توانند در نوک حمله یا وینگر چپ حاضر شوند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها