کد خبر: 714067
تاریخ انتشار :

نشست جنجالی زلاتان: معرفی سرمربی جدید

انتظار می‌رود که زلاتان ابراهیموویچ امروز در اولین نشست خبری اش به صورت رسمی پائولو فو نس کا را به عنوان سرمربی میلان معرفی کند.

نشست جنجالی زلاتان: معرفی سرمربی جدید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب میلان در فصل گذشته باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با استفانو پیولی بگیرند و توافق با فونسکا چند هفته پیش انجام شد اما اعلام رسمی حضور او روی نیمکت این تیم در فصل آینده تا امروز به تعویق افتاده است.

بسیاری از رسانه‌های معتبر ایتالیایی و منابع نزدیک به باشگاه میلان خبر داده‌اند که این مربی پرتغالی قراردادی سه ساله را تا سال ۲۰۲۷ با روسونری به امضا رسانده و دستمزد سالانه‌اش هم مبلغی نزدیک به سه میلیون یورو در سن سیرو خواهد بود. او پیش از این سابقه هدایت رم در فاصله سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۱ را داشت. 

ابراهیموویچ که حالا مشاور شرکت رد برد به عنوان مالک میلان و گری کاردیناله، رئیس این باشگاه است، قرار است امروز یک نشست خبری برگزار کنند و گفته می‌شود که قرار است خبر انتخاب فونسکا به عنوان سرمربی جدید میلان را به صورت رسمی در این نشست اعلام کنند.

او نقشی مهم و کلیدی در انتخاب این مربی ایفا کرده و علاقه زیادی به حضور او در سن سیرو داشت و احتمالا به همین دلیل وظیفه اعلام رسمی این خبر هم برعهده او قرار گرفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها