کد خبر: 714199
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه با یورو: اوج هیجان در روز دوم!

فوتبال دوستان سراسر دنیا منتظر تماشایی درخشش ستاره‌های اسپانیا، ایتالیا و کرواسی در گروه B هستند.

لحظه به لحظه با یورو: اوج هیجان در روز دوم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ‌"ورزش سه"، رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ شب گذشته با دیدار دو تیم آلمان و اسکاتلند آغاز شد و میزبان توانست با ارائه یک عملکرد خوب و درخشان با نتیجه ۱-۵ حریف را در هم بکوبد و خط و نشان محکمی برای دیگر رقیبان بکشد. 

این مسابقات امروز هم دنبال خواهد شد و در حساس‌ترین و تماشایی‌ترین دیدار قرار است تیم ملی اسپانیا در اولین بازی در یورو ۲۰۲۴ روبروی حریف قدرتمندی به نام کرواسی به میدان برود که در دو دوره اخیر جام جهانی در جمع چهار تیم حاضر بوده است. ایتالیا هم دیگر دیدار این گروه برابر آلبانی را برگزار خواهد کرد. 

 پوشش زنده خبری

26 خرداد 1403 ساعت 11:10

انتظار می‌رود که تیم ملی ایتالیا امشب با ترکیب دوناروما، دی لورنزو، کالافیوری، باستونی، دی مارکو، جورجینیو، بارلا، کیه‌زا، فراتزی، پلگرینی و اسکاماکا به مصاف تیم ملی آلبانی برود.

26 خرداد 1403 ساعت 10:52

آلبانی امشب در حالی مقابل تیم ملی ایتالیا به میدان خواهد رفت که در کنار لهستان، بیشترین تعداد بازیکنان حاضر در سری آ را به عنوان یک تیم خارجی در ترکیبش دارد. بازیکنانی مانند اتریت بریشا و کریستین اصلانی در بین بازیکنان این تیم قرار دارند.

26 خرداد 1403 ساعت 10:25

توماس مولر با انتشار تصویری در کنار ایلکای گوندوگان در رختکن تیم ملی آلمان از عملکرد او در دیدار برابر تیم ملی اسکاتلند تقدیر کرد. او نوشت: «کاپیتان ما. عملکردی در کلاس جهانی.»

26 خرداد 1403 ساعت 10:22

ونسان کمپانی، سرمربی جدید بایرن مونیخ، به همراه مکس ایبرل، مدیر این باشگاه، هم شب گذشته در ورزشگاه حضور داشتند تا از نزدیک شرایط بازیکنان این تیم در ترکیب آلمان را زیر نظر بگیرند.

26 خرداد 1403 ساعت 10:12

تونی کروس با ثبت رکورد ۹۹ درصد پاس صحیح توانست به اولین بازیکنی تبدیل شود که پس از سال ۱۹۸۰ این رکورد را در یورو ثبت کرده است. او در دیدار برابر تیم ملی اسکاتلند ۱۰۲ پاس داد که ۱۰۱ پاس به مقصد رسید.

26 خرداد 1403 ساعت 10:06

مادر یولیان ناگلزمان شب گذشته در ورزشگاه حضور داشت و از نزدیک شاهد موفقیت پسرش در سمت سرمربی تیم ملی آلمان در اولین دیدار یورو ۲۰۲۴ بود.

26 خرداد 1403 ساعت 09:23

تقابل امروز لوکا مودریچ با هم‌تیمی‌های در رئال مادرید در جریان دیدار دو تیم اسپانیا و کرواسی از نکات جالب توجه برای فوتبال دوستان و کاربران شبکه‌های اجتماعی بوده است.

26 خرداد 1403 ساعت 09:18

یکی از اتفاقات جالبی که در جریان بازی شب گذشته آلمان و اسکاتلند رخ داده است این بود که پلیس اشتوتگارت پرواز تو پهپاد را تشخیص داد و آنها را سرنگون کرد. هیچ خطر امنیتی در این باره وجود نداشته و خلبان از راه دور آنها شناسایی شده و با توجه به قوانین ترافیک هوایی جریمه شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها