کد خبر: 714548
تاریخ انتشار :

زنده با یورو 2024 - سلام آقای کریستیانو رونالدو!

جام ملت‌های اروپا را در این ستون روزانه دنبال کنید. در پست زنده زیر شما را از آخرین تحولات هر 24 تیم حاضر در آلمان مطلع خواهیم کرد.

زنده با یورو 2024 - سلام آقای کریستیانو رونالدو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، یورو 2024 اوج می‌گیرد. دیروز، شکست بلژیک و پیروزی درخشان رومانی و مصدومیت کیلین امباپه توجهات بیشتری را به سمت این تورنمنت زیبا کشاند. بازیهای دراماتیک‌تر، درگیری‌ها، تصمیمات نادرست و درخشش ستاره‌های جدید و شگفتی تیم‌های کم اسم و رسم، به تورنمنت جان مضاعفی خواهد بخشید. 

این ستون روزانه، تلاش می‌کند روایت متفاوت و بانمک‌تری از یورو باشد. همراه ما باشید و کامنت هم بگذارید!

برنامه بازی‌های امروز (دو بازی): 

ترکیه - گرجستان (19:30) و پرتغال - جمهوری چک (22:30)

 پوشش زنده خبری

29 خرداد 1403 ساعت 10:40

یک هوادار بلژیک خوشحال از گلزنی روملو لوکاکو در واپسین دقایق بازی مقابل اسلواکی. این گل به دلیل هند پس گرفته شد، همان‌طور که طرفدار کناری متوجه موضوع شده و داور را نشان می‌دهد.

29 خرداد 1403 ساعت 10:39

جو هارت، دروازه‌بان سابق تیم ملی انگلیس، باید نظرات بدی را در اینترنت درباره یک «اثر هنری مضحک یا درک نشده» روی دست خود تحمل کند. این تتوی عجیب در طول صحبت‌‎های وی به عنوان کارشناس تلویزیون در بازی صربستان و انگلیس (0-1) به وضوح نمایان بود و مردم هم که دنبال این چیزان!

29 خرداد 1403 ساعت 10:38

جیمی جامپی در کار نیست. این فرد سرخپوش مربی تیم اسلواکی پس از پایان بازی مقابل بلژیک است که اینطور به آغوش مارتین دوبراواکا پریده و شادی خود را با وی تقسیم می‌کند. تازه بقیه هم دارند از راه می‌رسند. فوتبال اینچنین است!

29 خرداد 1403 ساعت 10:30

فرزندان کوین دی‌بروینه عادت ندارند پدر را در حالت بازنده ببینند. اینجا کوین در پایان بازی اسلواکی سمت آنها رفته و بابت شکست به آنها روحیه و دلداری می‌دهد. بازی بعدی بلژیک مقابل رومانی خواهد بود. رقابتی برای بازگشت به یورو با قولی که کاپیتان شیاطین سرخ به دو پسر خود داده است.

29 خرداد 1403 ساعت 10:29

آدرین رابیو پس از پایان بازی اعلام کرد که امباپه مشکل خاصی ندارد و شاید بتواند تیم ملی فرانسه را در سومین بازی از مرحله گروهی رقابت‌های یورو ۲۰۲۴ هم همراهی کند.

29 خرداد 1403 ساعت 10:25

تصویری از اسطوره فوتبال آمریکا، لاندون دونوان در شبکه‌های اجتماعی در حال پخش شدن است.

دونوان کارشناس شبکه فاکس اسپورت مدل موی بسیار غیرمعمولی دارد. او فقط قسمتی از موهایش را در دو طرف کوتاه کرده و این ترکیبی غیرعادی از موهای پر و طاس ایجاد می کند.

یکی از کاربران نوشت: "این باید بدترین مدل مویی باشد که تا به حال دیده‌ام."

29 خرداد 1403 ساعت 10:23

دستگیری سارق قایق!

بدشانسی برای یک کلاهبردار در حاشیه بازی بلژیک - اسلواکی: او سعی کرد به یک قایق ورزشی در حوالی فن زون در ساحل مین نفوذ کند اما توسط گشت پلیس آب که در واقع برای نظارت بر جشنواره فوتبال و منطقه هواداران این مسابقه مستقر شده بود، دستگیر شد!

29 خرداد 1403 ساعت 10:20

از جود بیلینگام خیلی تعریف می‌کنند. بله، او در بازی انگلیس مقابل صربستان یک گل زد، اما تعریف‌ها کمی اغراق‌آمیز نیست؟ 

جود دیروز برای حفظ آمادگی بدنی به دوچرخه‌سواری در محیط کمپ تمرینی انگلیس در یورو پرداخت و از خوردن نسیم خنک به صورتش کیف کرد. 

او یکی از نامزدهای توپ طلای اروپا و بهترین بازیکن تورنمنت است.

29 خرداد 1403 ساعت 10:16

جرمی دوکو یکی از بازیکنان ناکام تیم بلژیک با موهای شینیون شده در اولین مسابقه شیاطین قرمز مقابل اسلواکی که با یک شگفتی به اتمام رسید.

29 خرداد 1403 ساعت 10:15

روزنامه مارکا تیتر اولش را به مصدومیت کیلیان امباپه در بازی شب گذشته تیم ملی فرانسه اختصاص داده و به انتقال او به بیمارستان اشاره کرده که خبری نگران کننده برای هواداران رئال مادرید است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها