کد خبر: 714924
تاریخ انتشار :

گزارش زنده: انگلیس ۰-۰ دانمارک

دو تیم انگلیس و دانمارک از دیگر بازی گروه C مسابقات یورو ۲۰۲۴ به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

گزارش زنده: انگلیس ۰-۰ دانمارک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس و تیم ملی دانمارک در دومین بازی خود در رقابت های یورو 2024 از ساعت 19:30 به مصاف هم می‌روند و باید دید که در این بازی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و در نهایت کدام تیم موفق می‌شود نتیجه مطلوب خود را به دست بیاورد.

یکی از تیم‌هایی که در دور اول مرحله گروهی پایین‌تر از انتظار نتیجه گرفت، دانمارک بود. دینامیت‌ها نتوانستند فرم خوبی که مقابل اسلوونی در دقایق ابتدایی داشتند را حفظ کنند تا در نهایت برد را با مساوی عوض کنند. حالا دیدار سختی مقابل انگلیس مدعی در پیش دارند و صربستان هم با عملکردی که در بازی نخست نشان داده، رقیب خطرناکی‌ست. شاید این دوره به خوشی دوره قبلی سپری نشود، اما در هر صورت دانمارک فرصت جبران در بازی‌های بزرگ‌تر و مهم‌تر را خواهد داشت.

انتقادها بعد از برد یک گله مقابل صربستان از تیم گرت ساوتگیت آنقدر زیاد بود که تصور کردیم باخته‌اند! نمایش بد در نیمه دوم هواداران انگلیس را تا مرز سکته پیش برد و به‌سختی و با درخشش ستاره‌ای مثل جود بلینگام برد را کسب کردند. اگر انگلیس تغییر نکند و ستاره‌های‌شان در حد و اندازه خودشان نباشند، شاید در صورت صعود در مراحل بعدی کار دشواری در پیش داشته باشند. یک نتیجه مشابه دوره قبل مقابل دانمارک می‌تواند دست‌کم فعلاً خیال‌شان را راحت کند.

ترکیب انگلیس: پیکفورد، واکر، استونز، رایس، گوئهی، تریپیر، الکساندر آرنولد، بلینگام، ساکا، فودن و کین.

ترکیب دانمارک: اشمایکل، وسترگارد، اندرسن، آندرس کریستیانسن، یواخیم مایله، هیولماند، هویبرگ، اریکسن، هویلوند، ویکتور کریستیانسن، یوناس ویند.

 پوشش زنده خبری

31 خرداد 1403 ساعت 19:33

دقیقه ۱: در همین شروع کار، بازیکنان دانمارک موفق شدند با فشار آوردن روی دروازه انگلستان خط دفاعی تیم را عقب ببرند اما ضربه آخر اریکسن چندان قوت لازم را نداشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها