کد خبر: 715039
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه با یورو: چشم‌ها خیره به گو لر و رونالدو!

تقابل دو تیم پرتغال و ترکیه یکی از جذابیت‌های نهمین روز از رقابت‌های جام ملت‌های اروپا خواهد بود.

لحظه به لحظه با یورو: چشم‌ها خیره به گو لر و رونالدو!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای ۲۰۲۴ هم به سرعت در حال طی شدن است و امروز قرار است آخرین مسابقات از این دور برگزار شود و دور سوم و نهایی این مرحله از فردا با دیدارهای گروه A برگزار خواهد شد. 

بدون شک جذاب‌ترین بازی امروز رویارویی تیم ملی پرتغال و تیم ملی ترکیه است. هر دو تیم در اولین دیدار به پیروزی رسیده‌اند و عملکرد خوب ترکیه با درخشش آردا گولر در ترکیب این تیم باعث شده است که بسیاری بی‌صبرانه منتظر دیدن این بازی و نمایش او برابر رونالدو باشند.

 پوشش زنده خبری

02 تیر 1403 ساعت 11:10

اظهارات وینچنزو مونتلا درباره شرایط آمادگی گولر پیش از بازی برابر پرتغال باعث نگرانی هواداران این تیم شده، اما انتظار دارند که این ستاره ترک بتواند تیم ملی کشورش را برابر پرتغال همراهی کند و احتمال می‌دهند که این اظهارات به نوعی تاکتیک و بازی روانی پیش از این دیدار است.

02 تیر 1403 ساعت 10:57

یکی از صحنه‌های جالب بازی شب گذشته فرانسه برابر هلند مربوط به واکنش امباپه به شوت نزدن آدرین رابیو بود. این بازیکن از تصمیم هم‌تیمی‌اش به شدت عصبانی شد و از روی نیمکت برخاست و کلماتی را هم خطاب به او فریاد زد تا به این شکل اعتراضش را نشان دهد.

02 تیر 1403 ساعت 10:49

نیمکت‌نشینی ادواردو کاماوینگا در بازی برابر هلند انتقادهایی را از دیدیه دشان به همراه داشته است. هواداران تیم ملی فرانسه معتقد هستند که او توانایی ایجاد تغییر در نتیجه بازی را داشته است.

02 تیر 1403 ساعت 09:48

روزنامه مارکا هم تیتر اولش را به رویارویی گولر و رونالدو اخصاص داد و نوشت: «گولر، رونالدو را به چالش می‌کشد.»

02 تیر 1403 ساعت 09:41

انگولو کانته که ستاره این روزهای تیم ملی فرانسه است، پس از بازی برابر هلند گفت که بازگشت به تیم ملی کشورش برایش بسیار خاص و مهم بوده و آماده است تا با تمام وجود به آنها کمک کند.

02 تیر 1403 ساعت 09:35

بحث درباره گل تیم ملی هلند برابر تیم ملی فرانسه که از سوی کمک داور ویدیویی مردود اعلام شد همچنان ادامه دارد و بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی نسبت به این تصمیم تیم داوری ابراز تردید کرده‌اند و معتقدند که حق شاگردان رونالد کومان به نوعی از بین رفته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها