کد خبر: 715964
تاریخ انتشار :

ترسناک‌ترین شب یورو، خطرناک‌تر از تگرگ و رگبار!

پلیس آلمان فردی که روی سقف ورزشگاه محل بازی آلمان در دورتموند رفته را بازداشت کرد.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی آلمان شب گذشته در چارچوب مسابقات مرحله یک هشتم رقابت‎‌های یورو ۲۰۲۴ روبروی تیم ملی دانمارک به میدان رفت و موفق شد با دو گلی که کای هاورتز و جمال موسیالا به ثمر رساندند با نتیجه ۰-۲ پیروز و راهی مرحله بعدی شود. 

این بازی به دلیل طوفان شدید، تگرگ و رعد و برق برای دقایقی طولانی در نیمه اول متوقف شد و حتی بازیکنان راهی رختکن شدند اما در نهایت ادامه پیدا کرد اما به نظر می‌رسد که اتفاقات عجیب این شب تمام شدنی نبود و اتفاق دیگری که در ابتدای نیمه دوم رخ داد توجه بسیاری را به خود جلب کرد. 

یک مرد از هواداران حاضر در ورزشگاه تصمیم گرفته بود که روی سقف ورزشگاه برود و در طول بازی هم روی سقف بود حاضر نمی‌شد پایین بیاید. صبح امروز پلیس اعلام کرد که این مرد ۲۱ ساله بازداشت شده است و هنوز مشخص نیست که هدفش آسیب رساندن به سایر تماشاگران بود یا خیر. 

شروع نیمه دوم هم به همین خاطر به تعویق افتاد و حتی داور بازی در کنار کسپر اشمایکل و ایلکای گوندوگان دیده می‌شد که در حال نگاه کردن به او هستند. در نهایت تصمیم بر این شد که این بازی با حضور او روی سقف ادامه پیدا کند اما هلیکوپتری از بالا شرایط او را به دقت زیر نظر داشت. او در نهایت با تهدید اسلحه از سوی پلیس بازداشت شد.

پلیس آلمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است که حضور این فرد روی سقف به هیچ وجه خطری برای تماشاگران نداشت و البته هنوز مشخص نیست که هویت او یا هدفی که از انجام این کار داشت چه بوده اما تحقیقات در دست انجام است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها