کد خبر: 716244
تاریخ انتشار :

زنده: بازار داغ نقل و انتقالات!

امروز احتمالا اتفاقات بیشتری در بازار نقل و انتقالات رخ می‌دهد.

زنده: بازار داغ نقل و انتقالات!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بعد از چند روز مذاکره و گمانه‌زنی در بازار تابستانی، حالا همه چیز به امضا و اعلام رسمی نزدیکتر شده و احتمال دارد امروز هم شاهد اخبار بیشتری از نقل و انتقالات باشیم.

پرسپولیس و استقلال تحرکات خود برای خرید بازیکنان را آغاز کردند و تراکتور هم در تدارک معارفه خریدهای پرسروصدای خود برای فصل آینده است.

خبرنگاران ما اخبار نقل و انتقالات را سریع‌تر، جامع‌تر و با دقت‌تر از همیشه، تحرکات مدیران و مربیان و بازیکنان را زیر نظر گرفتند و هر آنچه را که در بازار رخ دهد، در اختیار شما قرار خواهند داد.

 با ما همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

12 تیر 1403 ساعت 12:59

رضا درویش مدیرعامل پرسپولیس خبر رد درخواست این باشگاه برای مجوز خوان کارلوس گاریدو را رد کرد و گفت که به زودی این مجوز صادر خواهد شد و احتمال دارد او تا پایان هفته به ایران بیاید.

12 تیر 1403 ساعت 12:54

ادعای یک رسانه عراقی؛ سپاهان به‌دنبال جذب ایمن حسین مهاجم عراق است. ایمن حسین 27 ساله عملکرد درخشانی در جام ملت‌های آسیا داشت و حالا با پایان لیگ عراق بازیکن آزاد خواهد بود.

12 تیر 1403 ساعت 12:44

امیرحسین حسین‌زاده ستاره خط حمله تراکتور بعد از اعلام همکاری با تراکتور برای فصل آینده، واکنشی نداشته و برخلاف فصل گذشته، نامی از او در رسانه‌ها وجود ندارد. حسین‌زاده چهار سال دیگر با تراکتور قرارداد دارد.

12 تیر 1403 ساعت 12:26

به نظر می‌رسد علیرضا بیرانوند تصمیم نهایی خود را گرفته و احتمالا در ساعات آینده باید منتظر رونمایی از تیم او باشیم. بیرانوند چند سال درخشان را در پرسپولیس سپری کرد و حالا در شرایطی که اتهام فسخ غیرقانونی را متوجه خود می‌بیند، به استقبال امضا می‌رود.

12 تیر 1403 ساعت 12:22

باشگاه هوادار در تلاش است تا به زودی جلسه‌ای را با مسعود شجاعی برگزار کند تا او برای ماندن در این تیم در فصل جدید متقاعد شود.

12 تیر 1403 ساعت 12:21

در شرایطی که طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر احتمال حضور یک سرمربی اروپایی روی نیمکت استقلال خوزستان به گوش می‌رسید، حالا گفته می‌شود که احتمال دارد تا رسول خطیبی هدایت این تیم را برعهده بگیرد.

12 تیر 1403 ساعت 12:20

مدیرعامل باشگاه فولاد این روزها مشغول بررسی و گزینه‌های یحیی گل‌محمدی است تا بازیکن موردنظر او را جذب کند.

12 تیر 1403 ساعت 11:20

پیگیری‌های خبرنگار "ورزش سه" نشان می‌دهد که شجاعیان در لیست جواد نکونام قرار ندارد و اخبار مربوط به مذاکره آبی‌ها با این بازیکن و احتمال حضور دوباره او در استقلال صحت ندارد تا بدین ترتیب پرونده بازگشت او به این تیم بسته شود.

12 تیر 1403 ساعت 11:19

پرسپولیس هنوز تکلیف احمد گوهری دروازه‌بان قرض داده شده به آلومینیوم را مشخص نکرده و این گلر که فصل گذشته در آلومینیوم روند مثبتی را طی کرده بود، وضعیت مبهمی برای ادامه کار با پرسپولیس دارد. البته به نظر می‌رسد وضعیت دروازه سرخپوشان منوط به تصمیم نهایی علیرضا بیرانوند باشد؛ که در صورت ماندن او، سرخپوشان با همان اسکواد فصل پیش ادامه خواهند داد.

12 تیر 1403 ساعت 11:17

از رشید مظاهری از نیم فصل پارسال تا الان خبری در دسترس نیست. گلر سابق استقلال، تراکتور، ذوب‌آهن و دروازه‌بان سابق تیم‌ملی، یا در سکوت به تمرینات مشغول است یا قصد کرده از فوتبال برود. ما هنوز در تشخیص این موضوع به جایی نرسیم اما تلاش می‌کنیم با او در مورد دوری از فوتبال صحبت کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها