کد خبر: 716320
تاریخ انتشار :

ویدئوی قدیمی: راز حذف ایتالیا از یورو 2024 را فاش کرد

درحالی‌که ویدیویی از مصاحبه آندرا بار زالی بعد از حذف ایتالیا در یورو ۲۰۱۶ با چشمان گریان در فضای مجازی به شدت دست به دست می‌شود، آت زوری ها به خاطر عملکرد و روحیه ضعیف خود در یوروی امسال مورد نقد واقع شده‌اند.

ویدئوی قدیمی: راز حذف ایتالیا از یورو 2024 را فاش کرد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، لوچانو اسپالتی تنها فردی نیست که مسئولیت حذف ایتالیا از یورو ۲۰۲۴ را برعهده دارد. هواداران، رسانه‌ها و حتی جیووانی مالاگو، رئیس کمیته ملی المپیک ایتالیا، و آندرا آبودی، وزیر ورزش ایتالیا، همگی بازیکنان را به خاطر روحیه‌ای که در باخت ۲-۰ مقابل سوئیس در روز شنبه نشان دادند، سرزنش کرده‌اند.

مالاگو حتی گفت که گابریل گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، از عملکرد بازیکنان احساس “خیانت” می‌کند و بسیاری از هواداران نیز قطعا همین احساس را دارند.

در ساعات اخیر، ویدیویی از رقابت‌های یورو ۲۰۱۶ در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که آندرا بارزالی، ستاره سابق آتزوری را بعد از حذف در ضربات پنالتی مقابل آلمان در مرحله یک‌چهارم نهایی با چشمانی گریان نشان می‌دهد.

بارزالی در حالی که اشک می‌ریخت، گفت: “ما تمام تلاش خود را کردیم. متاسفانه باخت باقی می‌ماند. هیچ چیز از تمام کارهای خوبی که انجام داده‌ایم باقی نخواهد ماند، چون این‌طوری است که وقتی حذف می‌شوید، پیش می‌آید. ما از این واقعیت ناراحت هستیم که برای چند سال، هیچکس این تیم ملی را که تمام تلاش خود را کرد به یاد نخواهد آورد. ما تمایل زیادی داشتیم که با هم باشیم.”

این ویدیو به سرعت در حال انتشار است و توسط بسیاری از هواداران مورد بحث قرار می‌گیرد. اشک‌های بارزالی نشان‌دهنده تعهد اسطوره و مدافع کهنه‌کار ایتالیایی است که ده سال پیش از آن با آتزوری در فینال مقابل فرانسه در ورزشگاه المپیک برلین، همان جایی که آتزوری به طرز ناامیدکننده‌ای به سوئیس باخت، قهرمان جام جهانی شده بود.

اگرچه بسیاری از جمله فابیو کاپلو، اسپالتی را به خاطر تصمیمات تاکتیکی و “غرور” او سرزنش کرده‌اند، اما واکنش ضعیف و روحیه پایین بازیکنان نیز باعث عصبانیت هواداران شد، که حتی از پذیرش عذرخواهی جی‌جی دوناروما در برلین در روز شنبه هم سر باز زدند.

بسیاری تیم ملی ایتالیا تحت نظر کونته را یکی از تیم‌های کم‌بضاعت‌تر از نظر تکنیکی در کل تاریخ لاجوردی‌پوشان می‌دانستند، اما غرور و میل آن‌ها به پیروزی بر کشور غلبه کرد و با وجود پیش‌بینی بارزالی، هنوز هم بسیاری آن را یادآوری می‌کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها