کد خبر: 716323
تاریخ انتشار :

ستاره اتریش: همه اروپا به ما احترام می‌گذارند

کریستوف بوم گا رت نر، هافبک کلیدی اتریش، مصمم است که در مقابل ترکیه در ورزشگاه خانگی خود، رد بول آرنا در لایپزیش، به پیروزی برسد. با و مگا رتنر که با اعتماد به نفس بالا صحبت می‌کرد، گفت تیم برای این بازی سخت کاملا آماده است.

ستاره اتریش: همه اروپا به ما احترام می‌گذارند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امشب در مرحله یک هشتم نهایی یورو 2024، تیم ملی اتریش به مصاف تیم ملی ترکیه خواهد رفت. اتریش در گروه مرگ، به عنوان تیم اول و ترکیه به عنوان تیم دوم به مرحله بعد صعود کردند. حالا کریستوف باومگارتنر، هافبک کلیدی اتریش، به صعود تیمش بسیار امیدوار است.

او در مصاحبه قبل از بازی گفت: «با اینکه استراحت یک هفته‌ای در یورو رایج نیست، اما برای ما با تجربه بازی‌های شنبه به شنبه در بوندسلیگا آشناست. ما چند روزی را برای استراحت گذراندیم و حالا دوباره کاملا تمرکز کرده‌ایم. بازی در ورزشگاه خانگی برای من حس خاصی دارد، با حضور خانواده، دوستان و هواداران لایپزیش، انگیزه زیادی خواهیم داشت. رسیدن به اولین مرحله یک چهارم نهایی یورو برای فوتبال اتریش یک لحظه فوق العاده خواهد بود، اما تمرکز اصلی ما روی 90 دقیقه و یا شاید 120 دقیقه پیش‌رو است. بازی مهم است و نباید به چیزهای بعد از آن فکر کرد. شروع‌های سریع یکی از نقاط قوت ماست. می‌خواهیم از همان ابتدا روی حریف فشار بگذاریم و منتظر پاس‌های ایده آل نباشیم. بازی ما پرانرژی است و شروع‌های خوب ما اتفاقی نیست. قطعا زدن گل زودهنگام هم به ما کمک می‌کند. پیروزی اتریش مقابل هلند تاثیر ماندگاری روی من گذاشت. زمانی که کل هواداران حاضر در ورزشگاه المپیک برلین، به همراه تیم و کادر فنی سرود «من اهل اتریش هستم» را خواندند، لحظه‌ای باورنکردنی و غرورآفرین بود. در حال حاضر کل اروپا به اتریش احترام می‌گذارد، هم به خاطر موفقیت‌شان و هم به خاطر سبک بازی زیبای آن‌ها.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها