کد خبر: 716396
تاریخ انتشار :

زنده: ذره‌بین خبری روی نقل و انتقالات!

با بررسی اخبار اختصاصی و همچنین رسمی از نقل و انتقالات ایران همراه ما باشید.

زنده: ذره‌بین خبری روی نقل و انتقالات!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در پایان اولین هفته از پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، هنوز بازار آنطور که هواداران انتظار دارند داغ نشده، اما مذاکرات و ارزیابی‌‌ها به مرحله  خوبی رسیده و می‌توان انتظار وقوع چند خبر رسمی را داشت.

ما در "ورزش سه" همراه با خبرنگاران میدانی و منابع مختلف، از هفته گذشته اتفاقات پنجره تابستانی را زیر ذره‌بین خود برده و تمام تلاش خود را داریم تا مخاطبان را سریع و دقیق‌تر در جریان اخبار قرار دهیم.

امروز انتظار می‌رود پایتخت محل مذاکرات بیشتر برای جلب نظر بازیکنان و البته سرمربیان باشد. جایی که شاید یک سرمربی برگزیده شود و چند انتقال هم رقم بخورد.

با ما همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

13 تیر 1403 ساعت 11:09

سپاهان در پشت پرده به سبک همیشگی با دو ستاره تیم‌های لیگ برتری در نقل و انتقالات نیز به توافق رسیده و به نظر می‌رسد یکی از مهم‌ترین چهره‌های بازار نقل و انتقالات این فصل پیراهن طلایی را به تن خواهد کرد؛ ستاره‌ای که حضورش در سپاهان جنجال‌های بسیاری را برخواهد انگیخت.

13 تیر 1403 ساعت 10:50

کمتر پیش می‌آید رضا اسدی را اینطور ساکت و آرام ببینید، اما او این روزها در سکوت خبری آماده دومین فصل قراردادش با سپاهان می‌شود. به نظر رضا قصد دارد در این پنجره دوباره با اخبار پیشنهادات مختلف به تیتر رسانه‌ها تبدیل شود.

13 تیر 1403 ساعت 10:48

ریکاردو آلوز که اعلام کرده بود در صورت جدایی محمدرضا زنوزی، به تراکتور بازنخواهد گشت، حالا با بازگشت زنوزی، آماده یک فصل دیگر با تراکتور می‌شود. او یک ستاره ذی نفوذ در تیم تراکتور و محبوب بین هواداران این تیم تبریزی است.

13 تیر 1403 ساعت 10:46

مهدی تارتار بعد از کسب نتایج خوب با ملوان در لیگ بیست و سوم، حالا به دنبال رفتن به یک پله بالاتر است. نام او به‌عنوان گزینه ایرانی پرسپولیس هم به گوش می‌رسید، اما پرسپولیس به سراغ گزینه خارجی رفت. حالا گل‌گهر جدیدترین مشتری این سرمربی است.

13 تیر 1403 ساعت 10:44

حسین پورحمیدی به دنبال جدایی از تراکتور است. او هم می‌خواهد لژیونر شود، اما هنوز معلوم نیست که چه پیشنهادی را در دست دارد که با آن قصد جدایی از تراکتور را کرده. البته همه خوب می‌دانند که زنوزی به این سادگی بازیکنانش را رها نمی‌کند.

13 تیر 1403 ساعت 10:43

شهریار مغانلو بعد از دو فصل آقای گلی، در فکر انتقال به خارج از ایران است. او با پرسپولیس قهرمان لیگ ایران هم شده و حالا شاید به امارات برود تا هم به جرگه لژیونرها بپیوندد و هم قرارداد مالی خوبی را امضا کند.

13 تیر 1403 ساعت 10:37

قرارداد محمدحسین اسلامی با استقلال دو ساله خواهد بود. او در سال‌های گذشته عملکرد درخشانی در ذوب‌آهن داشت و جزء ستاره‌های آینده‌دار فوتبال ایران است.

13 تیر 1403 ساعت 10:34

مهدی لیموچی نامی است که اگر دوست نداشته باشید هم این روزها به گوشتان می‌خورد. او از پرسپولیس و سپاهان پیشنهاد دارد و اعلام کرده پرسپولیسی است اما در نهایت دستمزد و مبلغ رضایتنامه، مقصد نهایی او را انتخاب می‌کند. شاید لیموچی هم مثل خدابنده‌لو با یکی دو سال تاخیر به پرسپولیس برود.

13 تیر 1403 ساعت 10:33

فرشید باقری یکی از بازیکنان موردتوجه مس رفسنجان است که در پنجره زمستانی با پیشنهاد استقلال مواجه شد، اما نتوانست از تیمش جدا شود. او در این پنجره تمام تلاشش را خواهد کرد تا به تیم جواد نکونام بپیوندد.

13 تیر 1403 ساعت 10:31

این هم یک خبر خوب برای هواداران سپاهان. نیما میرزازاد با امضای قراردادی جدید، در تیم سپاهان ماندنی شد و دو سال به کارش ادامه خواهد داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها