کد خبر: 716482
تاریخ انتشار :

زنده از نقل و انتقالات: بمب‌ها منفجر می‌شوند!

با بررسی اخبار اختصاصی و همچنین رسمی از نقل و انتقالات ایران همراه ما باشید.

زنده از نقل و انتقالات: بمب‌ها منفجر می‌شوند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در پایان اولین هفته از پنجره تابستانی نقل و انتقالات ایران، هنوز بازار آنطور که هواداران انتظار دارند داغ نشده، اما مذاکرات و ارزیابی‌‌ها به مرحله  خوبی رسیده و می‌توان انتظار وقوع چند خبر رسمی را داشت.

ما در "ورزش سه" همراه با خبرنگاران میدانی و منابع مختلف، از هفته گذشته اتفاقات پنجره تابستانی را زیر ذره‌بین خود برده و تمام تلاش خود را داریم تا مخاطبان را سریع و دقیق‌تر در جریان اخبار قرار دهیم.

امروز انتظار می‌رود پایتخت محل مذاکرات بیشتر برای جلب نظر بازیکنان و البته سرمربیان باشد. جایی که شاید یک سرمربی برگزیده شود و چند انتقال هم رقم بخورد.

با ما همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

13 تیر 1403 ساعت 19:19

باشگاه پرسپولیس پیشنهاد رسمی را به علی علیپور داده و باتوجه به علاقه این مهاجم به بازگشت، انتظار می‌رود این انتقال جوش بخورد.

13 تیر 1403 ساعت 18:03

محمدرضا زنوزی این روزها سخت مشغول بررسی گزینه‌های سرمربیگری است. او تصمیم خود را گرفته و قصد دارد یک چهره کارنامه دار خارجی را به نیمکت تراکتور بنشاند.

13 تیر 1403 ساعت 16:47

محمدرضا آزادی: اینکه می‌گویند با العروبه به توافق رسیده‌ام درست نیست، چرا که هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ام و از طرف دیگر در کنار مذاکره با باشگاه اماراتی، با پرسپولیس هم در حال مذاکره هستم. به تیمی می‌روم که شرایط بهتری داشته باشد و به پیشرفت فوتبالم کمک کند.

13 تیر 1403 ساعت 15:58

گودرزی دو مشتری جدی به نام سپاهان و استقلال دارد؛ مهم‌ترین مانع بر سر راه انتقال گودرزی به سپاهان قراردادی است که این بازیکن با شمس‌آذر دارد و جدایی او منوط به جلب رضایت باشگاه قزوینی است.

13 تیر 1403 ساعت 14:17

محمدجواد آقایی‌پور احتمالا گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران است. سپاهان موفق شد رضایتنامه ۳۰ میلیاردی این مهاجم را پرداخت کند و همچنین دستمزد قابل توجهی را هم به او بدهد.

13 تیر 1403 ساعت 13:59

باشگاه سپاهان درخواست جذب اوستون اورونوف را تکذیب کرد. آنها از صفحات پرسپولیسی خواستند که نامه سپاهان برای اورونوف را منتشر کنند! 

13 تیر 1403 ساعت 13:35

یکی از بازیکنانی که مسئولان باشگاه استقلال برای جذب وی اقدام کرده بودند، سامان فلاح مدافع 23 ساله گل‌گهر سیرجان است. این مدافع جوان که فصل پیش رقم سنگینی را برای رضایتنامه خود از پیکان به مدیران گل‌گهر تحمیل کرد، دو فصل دیگر با باشگاه سیرجانی قرارداد دارد و جدایی او منوط به رضایت باشگاه گل‌گهر است.

13 تیر 1403 ساعت 13:34

دانیال اسماعیلی‌فر تا فردا تکلیفش را روشن می‌کند. باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که تا پنجشنبه به او و ترابی فرصت می‌دهد و تراکتور هم در تلاش برای گرفتن امضای نهایی است.

13 تیر 1403 ساعت 13:34

میودراگ بوژوویچ که سابقه هدایت تیم‌های مختلفی نظیر هایدوک بلگراد، پافوس یونان، دینامو مسکو، آرسنال و روستوف روسیه، ستاره سرخ بلگراد و در آخرین تجربه‌اش، نفتچی باکوی آذربایجان را برعهده داشته، گزینه نیمکت استقلال خوزستان است.

13 تیر 1403 ساعت 12:46

یک خبر خوب هم برای هواداران پرسپولیس: شروین اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزارت اعلام کرد که با صدور مجوز کار برای گاریدو موافقت شده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها