کد خبر: 717066
تاریخ انتشار :

پاسخ تند شمس آذر به شایعات مربوط به فساد

رئیس هیئت مدیره باشگاه شمس آذر قزوین ابراز امیدواری کرد دستگاه‌های نظارتی و مراجع قضایی با همه توان نسبت به سالم‌سازی فضای فوتبال اقدام کنند.

پاسخ تند  شمس آذر به شایعات مربوط به فساد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، شمس‌آذر قزوین یکی از باشگاه‌هایی است که هنوز وضعیت روشنی برای فصل جدید لیگ برتر ندارد. مدیران این باشگاه به دنبال حفظ سعید دقیقی هستند اما هنوز با این سرمربی جوان و موفق به توافق نهایی برای تمدید قرارداد نرسیده‌اند.

مهرزاد نجفیان رییس هیئت‌مدیره باشگاه شمس‌آذر قزوین درباره وضعیت این تیم به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بر خلاف آنچه در فضای رسانه‌ای و هواداری تصور می‌شود، امور باشگاه در حال انجام است و مشکل خاصی وجود ندارد. ما در حال رفع موانع اداری هستیم تا بتوانیم تیم بهتری را نسبت به فصل گذشته آماده حضور در مسابقات لیگ برتر کنیم. قطعا شرایط خوبی را برای شمس‌آذر و فوتبال قزوین رقم می‌زنیم و هواداران نگرانی‌ای ‌از این بابت نداشته باشند.

او درباره وضعیت سعید دقیقی بیان کرد: مذاکرات خوبی را با آقای دقیقی داشتیم. ایشان عملکرد موفقی داشتند و به دنبال این هستیم تا رضایت او را برای تمدید قرارداد بگیریم. انشاالله با حضور سعید دقیقی تیمی باکیفیت و خوب را آماده و روانه مسابقات کنیم.

رئیس هیئت مدیره شمس‌آذر با اشاره به درخواست برخی باشگاه‌های مطرح لیگ برتر برای جذب ستاره‌های تیمش گفت: به هر حال تیم ما فصل پیش در لیگ برتر پدیده مسابقات بود. با احتساب سه امتیازی که ناجوانمردانه از ما کسر شد رتبه هشتم را به دست آوردیم، در حالی که همه فوتبالی‌ها می‌دانند ما در فضای حقیقی در جدول لیگ پنجم شدیم. با وجود عملکرد فوق‌العاده شمس‌آذر در لیگ برتر طبیعی است که تیم‌های دیگر به سراغ بازیکنان جوان ما بیایند. واقعیت این است که پیشنهادهای خوبی برای برخی نفرات آمده که درباره جدایی یا ادامه همکاری آنها با نظر کادرفنی و سایر مدیران باشگاه تصمیم‌گیری خواهیم کرد.

نجفیان درباره برخی شایعات عجیب در فضای مجازی و رسانه‌ای مبنی بر ورود دستگاه‌های نظارتی در پرونده فساد فوتبال به باشگاه شمس‌آذر تاکید کرد: متاسفم که برخی دوستان رسانه‌ای به دنبال زیر سوال بردن تلاش‌های یک مجموعه در سالیان گذشته هستند و این مطالب کذب را بیان می‌کنند. ما قطعا این موارد را از طریق مراجع قانونی پیگیری خواهیم کرد. هیچ‌کس حق ندارد توان فنی و کیفیت فوتبالی شمس‌آذر در چند فصل گذشته لیگ برتر و لیگ یک را زیر سوال ببرد. این‌ها تلاش‌های نخ‌نما شده برخی افراد است که با هدف تخریب مجموعه بزرگ شمس‌آذر که یک مجموعه کاملا خصوصی است، صورت می‌گیرد و بدون تردید اجازه نمی‌دهیم کسی در این مسیر موفق باشد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه شمس‌آذر همچنین گفت: جدا از موضوع کسر سه امتیاز که مظلومیت شمس‌آذر را در لیگ برتر می‌رساند، به گواه کارشناسان داوری در بسیاری از بازی‌ها تیم ما از مسائل داوری در لیگ یک و لیگ برتر آسیب دید. در فصلی که به لیگ برتر صعود کردیم، با وجود همه اشتباهات سهوی داوری شش هفته زودتر از پایان فصل صعودمان قطعی شد، اما چون باور داشتیم اشتباهات جزوی از فوتبال است، حرفی نزدیم و روی مسائل فنی تمرکز کردیم. کل اعضای مجموعه شمس‌آذر با قدرت کامل و به بهترین شکل کار خود را انجام داده‌اند و کیفیت خود را به نمایش گذاشتند و بیان این مسائل کم لطفی در حق مجموعه‌ای است که بدون کوچک‌ترین کمک‌های دولتی در فضای فوتبال فعالیت می‌کند.

نجفیان در پایان افزود: مجموعه شمس‌آذر از مراجع قضایی و نهادهای نظارتی تقاضا دارد که با بررسی همه موضوعات و موارد مشکوک فضای فوتبال را به سمت سالم‌سازی و پاک بودن سوق بدهد. ما از هرگونه نظارت و بررسی در مسیر زدودن فساد استقبال می‌کنیم و امیدواریم که بهترین اتفاقات را در این حوزه شاهد باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها