کد خبر: 717326
تاریخ انتشار :

حمله تند رامین رضاییان به مدیران سپاهان

وقتی خداحافظی می‌کنم یعنی قراردادی ندارم و بازیکن آزادم. همینجوری بارها با رفتارتان ناراحتم کردید که باعث جدایی‌ام از سپاهان شدید.

حمله تند رامین رضاییان به مدیران سپاهان
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش‌ سه"، این استوری با عصبانیت منحصربه‌فرد و عجیبی شروع شده که خیلی در فوتبال ایران سابقه ندارد. رامین در شروع حرف‌های خود تاکید کرده که با وجود ادعای باشگاه سپاهان که گفته ای بازیکن قرارداد دارد و آنها باید برای جدایی او رضایت بدهند، قراردادی با باشگاه اصفهانی ندارد.

رامین در ادامه به این موضوع اشاره کرده که وقتی با باشگاه سپاهان قرارداد ندارد، می‌تواند به هر باشگاهی که دلش خواست برود. این واکنش رامین رضائیان به این دلیل است که باشگاه سپاهان ادعا دارد که این بازیکن تنها در صورت داشتن پیشنهاد خارجی می‌تواند از سپاهان جدا شود.

ستاره ملی‌پوش دو فصل گذشته اردوی طلایی‌پوشان که با ناراحتی خاصی این استوری را به رشته تحریر درآورده و در پس زمینه آن عکسی از قهرمانی با طلایی‌پوشان گذاشته در ادامه به گلایه و انتقاد تند از رفتار مدیران باشگاه اصفهانی پرداخته و آنها را متهم به قرار دادن خودش مقابل هواداران کرده است.

رضائیان در این استوری دلیل جدایی از سپاهان را مدیران این باشگاه معرفی کرده و آنها را به بی‌اعتنایی به خودش، هواداران و تیم متهم کرده است. رامین حتی پا را فراتر گذاشته و مدیران سپاهان را دروغگو خطاب کرده است.

این واکنش رامین رضائیان یکی از خاص‌ترین واکنش‌های یک بازیکن شاخص در فوتبال ایران پس از جدایی از آن تیم به شمار می‌رود که حالا باید دید چه واکنشی از سوی باشگاه سپاهان به همراه خواهد داشت.

-متن استوری رامین رضائیان که با ادبیاتی عامیانه نوشته شده به شرح زیر است:

«وقتی خداحافظی می‌کنم یعنی قراردادی ندارم و بازیکن آزادم. طبق قراردادی که داشتم یعنی می‌تونم به هر تیمی بروم، پس نمی‌دانم چه شخصی از باشگاه شما هواداران عزیز سپاهان رو داره بازی میده. آقایان این کارها را نکنید. همینجوری بارها با رفتارتان ناراحتم کردید که باعث جداییم از سپاهان شدید. و اینکه اگر به خاطر هواداران عزیز سپاهان و تعصبم به تیم نبود همون نیم فصل جدا می‌شدم و به تیم الوصل امارات می‌رفتم، ولی حتی یکبار هم با در مورد این پیشنهاد با شما (مدیریت) حرف نزدم. شما که هیچ تلاشی حتی به خاطر هواداران سپاهان نکردید پس خواهشا من رو با خبرهای دروغتان جلوی هواداران نذارید چون نمی‌توانید. دو سال من با حرف زدن نه بلکه با عملکردم توی مستطیل سبز تعصبم را نشون دادم پس بذارید احترام‌ها حفظ شود. همیشه انسانیت و صداقت برنده‌س. گذر زمان ثابت کننده همه چیز است.»

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها