کد خبر: 717557
تاریخ انتشار :

پرسپولیس بالاخره عبدالکریم را می‌فروشد

به نظر می‌رسد با در نظر گرفتن علاقه عبدالکریم به جدایی، باشگاه پرسپولیس به زودی او را ترانسفر خواهد کرد.

پرسپولیس بالاخره عبدالکریم را می‌فروشد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش ورزش سه باشگاه پرسپولیس در دو هفته گذشته با دو سه پیشنهاد خوب از سوی باشگاه‌های قطری برای خرید عبدالکریم حسن مواجه شده از همان روز نخست هم مشخص بود که با مخالفت پرسپولیس پس از ارائه پیشنهاد اولیه این باشگاه راضی به فروش عبدالکریم هست اما می‌خواهد از قبال فروش این بازیکن به درآمد قابل توجهی دست یابد.

نکته اساسی در این باره آنجاست که عبدالکریم وقتی به فوتبال ایران آمد که قادر به بازگشت به فوتبال کشورش نبود اما پرسپولیس از قبال خرید این بازیکن برد کرد چرا که هم نیم فصل از او بهره برد هم با  بیش از دو برابر رقم قراردادش می‌خواهد از او سود ببرد.

اولین باشگاه قطری که برای خرید عبدالکریم اقدام کرد الوکره بود که پرسپولیس به او جواب منفی داد. سپس العربی جلو آمد که باز هم جواب پرسپولیس نه بود. ظاهرا باشگاه الوکره به پرسپولیس اعلام کرده 600 هزار دلار بابت رضایتنامه این بازیکن خواهد پرداخت اما پرسپولیس به درخواست باشگاه قطری جواب منفی داده و 1.5 میلیون دلار طلب کرده است.

پرسپولیس در زمینه فروش عبدالکریم دست بالا را گرفته تا این بازیکن را در نهایت با رقم بالایی ترانسفر کند چرا که خود عبدالکریم هم دوست دارد با بازی در لیگ ستارگان قطر به تیم ملی کشورش برگردد که در این شرایط به نظر می‌رسد در نهایت این بازیکن از پرسپولیس جدا خواهد شد و اگر باشگاه رقم بالاتری از قبال این ترانسفر به دست بیاورد  در نهایت برد کرده است.

از صحبت‌های چند روز اخیر درویش و بادامکی نیز اینطور برمی‌آید که راه‌های ترانسفر او اصلا بسته نیست و هیچ «نه» قاطعی مقابل بحث جدایی مدافع چپ قطری وجود ندارد و تنها بحث کسب درآمد بیشتر است که ظاهرا تا هر جا چاقوی پرسپولیس برندگی داشته باشد رقم رضایتنامه بالا خواهد رفت.

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر دنبال جذب مدافع راست خارجی است و طبیعتا بعد از جدایی عبدالکریم دنبال به خدمت درآوردن یک مدافع چپ خارجی خواهد رفت که همان 1.5 میلیون دلار را صرف خرید این دو بازیکن خواهد کرد. پرسپولیس می‌خواهد دو مدافع کناری با ارقام 800-700 هزار دلار پیدا کند که به نظر می‌رسد کار سختی در  مارکت آسیا یا اروپای شرقی نداشته باشد.

البته برای پست مدافع چپ صحبت‌هایی درباره علاقمندی پرسپولیس به میلاد محمدی مطرح شد که در سوپرلیگ ترکیه بازی می‌کند و قرادادش به پایان رسیده است. بازیکن ملی پوشی که از استقلال هم پیشنهاد دارد و طبیعتا جذب او بسیار دشوار خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها