کد خبر: 718887
تاریخ انتشار :

فیزیک باورنکردنی مدافع رئال: کوه ماهیچه! (عکس)

تصاویر منتشر شده از آمادگی بدنی بالای فران گارسیا در تمرینات پیش فصل رئال مادرید توجه بسیاری را به خود جلب کرده است.

فیزیک باورنکردنی مدافع رئال: کوه ماهیچه! (عکس)
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، گارسیا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته از رایو وایه‌کانو جدا شد و به رئال مادرید پیوست با توجه به مصدومیت‌های متعدد فرلان مندی بتواند به این تیم در رقابت‌های لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا کمک کند و عملکرد خوب و قابل قبولش در این تیم حتی باعث شد که برای اولین بار به اردوی تیم ملی اسپانیا هم دعوت شود.

با این حال، فشردگی و فشار بالای مسابقات در نهایت باعث شد که او هم مانند بسیاری از بازیکنان رئال در فصل گذشته مصدومیت‌هایی را تجربه کند و بازگشت مندی به میادین هم فرصت این بازیکن جدید را برای حضور در میدان و پوشیدن پیراهن این تیم تا حدی کاهش داد.

اما حالا به نظر می‌رسد که این مدافع اسپانیایی با تمام وجود در تلاش است تا خودش را به مربیان رئال و خصوصا کارلو آنچلوتی ثابت کند و تصاویر منتشر شده از او در تمرینات پیش قصل این تیم توجه بسیاری از هواداران را به خود جلب کرده است و نشان می‌دهد که او آماده رقابت جدی با مندی برای حضور در زمین است.

عضلات ورزیده و بدن روی فرم و آماده اریک گارسیا حاکی از تلاشی است که او برای حضور در ترکیب رئال مادرید به کار گرفته و به نظر می‌رسد که خیال آنچلوتی در فصل پیش رو در این پست تا حد زیادی راحت خواهد بود.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها