کد خبر: 718926
تاریخ انتشار :

زنده از نقل و انتقالات اروپا: بمب در لالیگاست!

تلاش بارسلونا برای گرفتن پاسخ مثبت از نیکو ویلیامز به سوژه اصلی نقل و انتقالات اروپا تبدیل شده است.

زنده از نقل و انتقالات اروپا: بمب در لالیگاست!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، پنجره نقل و انتقالات تابستانی رقابت‌های فوتبال اروپا چند روزی است که باز شده و باشگاه‌ها با تمام وجود در تلاش هستند تا بتوانند بهترین گزینه‌های ممکن را به خدمت بگیرند و تیم‌شان را برای فصل مهم و پر فشاری که در پیش دارند بیش از پیش تقویت کنند تا عملکرد خوبی داشته باشند.

طبق معمول چند سال اخیر، بیشتر توجه‌ها در فوتبال اروپا معطوف به رئال مادرید و بارسلونا است که دو باشگاه جذاب و جنجالی به حساب می‌آیند و حالا آماده هستند تا یک رقابت پر هیجان دیگر را در فصل جدید مسابقات لالیگا پیش ببرند و پس از معارفه کیلیان امباپه، حالا همه منتظر مشت آهنین بارسا در پاسخ به این انتقال شگفت‌انگیز هستند.

 پوشش زنده خبری

02 مرداد 1403 ساعت 13:43

ماتیاس زوله در یک قدمی ترک یوونتوس و پیوستن به باشگاه رم است. انتظار می‌رود که سومین پیشنهاد جالوروسی به مدیران یووه مورد قبول آنها قرار بگیرد و این بازیکن به زودی قراردادش را با این باشگاه به امضا برساند.

02 مرداد 1403 ساعت 13:42

مدیران باشگاه یوونتوس در چند روز گذشته دیداری با مدیر برنامه کریم آدیمی در کشور آلمان داشته‌اند و روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از او به عنون هدف اول یووه برای تقویت خط حمله این تیم در فصل آینده نام برده است.

02 مرداد 1403 ساعت 13:33

طبق ادعای آاس، آرتم دووبیک، آقای گل فصل قبل لالیگا، با اتلتیکو به توافق نهایی رسیده است. اتلتیکو برای جانشینی موراتا این بازیکن را با پرداخت بند فسخ 40 میلیون یورویی او در خیرونا جذب خواهد کرد.

02 مرداد 1403 ساعت 13:33

مارکا امروز نوشت که آیمریک لاپورت همچنان یکی از گزینه‌های رئال برای تقویت خط دفاع است و بعد از منتفی شدن انتقال لنی یورو، رئال به مدافع النصر چشم دارد.

02 مرداد 1403 ساعت 12:55

بر خلاف ادعای روز گذشته رسانه ژاپنی در مورد توافق لیورپول با کوبو و پرداخت بند فسخ 60 میلیون یورویی او، دیلی میل نوشت که اساسا هیچ مذاکره‌ای بین قرمزها و ستاره ژاپنی سوسیداد صورت نگرفته است.

02 مرداد 1403 ساعت 12:22

طبق ادعای سایت اتلتیک، بارسلونا حالا برای جذب نیکو ویلیامز یک رقیب جدی دارد. پی اس جی که برای پیدا کردن جانشین کیلیان امباپه سخت تلاش می‌کند، نیکو را گزینه ای ایده‌آل می‌بیند. حتی خرید احتمالی اوسیمن نیز کافی نیست و پاریسی‌ها برای نیکو آستین‌ها را بالا زده‌اند.

02 مرداد 1403 ساعت 12:03

چلسی به صورت جدی به دنبال جذب یک دروازه‌بان جدید در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و مذاکرات برای به خدمت گرفتن فیلیپ یورگنسن از ویارئال را آغاز کرده است.

02 مرداد 1403 ساعت 12:02

ناصر الخلیفی شخصا برای نهایی کردن انتقال دزیره دوئه از رن به پاری سن ژرمن وارد عمل شده است. این در حالی است که بایرن مونیخ هم علاقه زیادی به این ستاره جوان فرانسوی دارد اما به نظر می‌رسد که پی اس جی برای جذب این بازیکن مصمم است و توانسته او را هم متقاعد کند.

02 مرداد 1403 ساعت 10:46

میکل آرتتا حاضر نشد درباره نهایی شدن انتقال کالافیوری به آرسنال صحبت کند و در پاسخی به سوالی در این باره گفت: «من نمی‌توانم هیچ صحبتی در این باره داشته باشم اما مشخصا می‌دانیم که قرار است در بعضی از پست‌ها پیشرفت کنیم.»

02 مرداد 1403 ساعت 10:46

تروه چالوبا از حضور در تور پیش فصل چلسی در آمریکا منع شد و به نظر می‌رسد که جدایی این بازیکن از این باشگاه در این تابستان قطعی است. انزو مارسکا پیش از این اعلام کرده بود که او در برنامه‌هایش جایی ندارد و چلسی امیدوار است که بتواند او را با مبلغی در حدود ۳۵ میلیون یورو به فروش برساند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها