کد خبر: 718972
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی لیگ برتر

قرعه‌کشی مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در حال انجام است.

لحظه به لحظه با قرعه‌کشی  لیگ برتر
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مراسم قرعه‌کشی فصل 04-1403 لیگ برتر فوتبال ایران با حضور مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و سایر مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ، نمایندگان باشگاه‌ها، پیشکسوتان، روءسای هیئت‌های فوتبال و ... از ساعت 18:30 در سالن همایش هتل المپیک آغاز شده و در حال برگزاری است.

* فصل جدید لیگ برتر فوتبال ایران در حالی برگزار می‌شود که خیبر خرم‌آباد و چادرملو اردکان جایگزین تیم‌های پیکان تهران و صنعت نفت آبادان شده‌اند.

* تیم‌های «استقلال و پرسپولیس»، «ذوب‌آهن و سپاهان»، «گل‌گهر سیرجان و مس رفسنجان»، «هوادار لیام تهران و چادرملو اردکان» و «فولاد و استقلال خوزستان» تیم‌های متناظر در فصل جدید لیگ برتر و تیم‌های «آلومینیوم اراک، تراکتور تبریز، خیبر خرم‌آباد، شمس‌آذر قزوین، ملوان بندر انزلی و نساجی مازندران» نیز مجزا هستند.

* مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران در ابتدای این مراسم ضمن عرض تسلیت به‌مناسبت درگذشت سعید راد، به مدیران باشگاه‌ها و روءسای هیئت فوتبال خوشامد گفت و تاکید کرد که فوتبال با هیچ پدیده‌ای در ایران قابل قیاس نیست و باید به آن اهمیت بیشتری داده شود.

* تاج در اظهارات خود تاکید کرد که امسال مسابقات بین‌المللی برای تیم ملی و باشگاه‌ها وجود دارد و باید همه تیم‌ها همکاری بیشتری در اجرای بازی‌ها داشته باشند.

* رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد که مسابقات فقط در ورزشگاه‌هایی برگزار می‌شود که بلیت الکترونیکی بفروشند و هر تماشاگر الزاما باید در صندلی تعریف شده برای خود بنشیند و اگر الزامات اجرا نشود، باشگاه‌های میزبان باید به یک ورزشگاه دیگر که شرایط مناسب دارند، مسابقات خود را انجام بدهند و با لابی‌گری از طریق استانداری، فرمانداری و ... بازی‌ها انجام شود.

* «آلومینیوم اراک، استقلال تهران، استقلال خوزستان، پرسپولیس، تراکتور، چادرملو اردکان، خیبر خرم‌آباد، ذوب‌آهن، سپاهان اصفهان، شمس‌آذر قزوین، فولاد خوزستان، گل‌گهر سیرجان، مس رفسنجان، ملوان بندر انزلی، نساجی مازندران و هوادار تهران» 16 تیم حاضر در فصل جدید لیگ برتر هستند.

* امیرحسین روشنک، مسؤول مسابقات لیگ برتر تاکید کرد که برای برگزاری همه مسابقات در روزهای پایانی هفته(پنج‌شنبه و جمعه) محدودیت‌های زیادی دارند، اما به دنبال انجام این کار هستند.

* سهراب بختیاری‌زاده و محمدرضا مهدوی، پیشکسوتان استقلال و پرسپولیس و بازیکنان پیشین تیم ملی ایران، قرعه‌کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران را انجام می‌دهند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها