کد خبر: 719231
تاریخ انتشار :

زنده: بلاگ نقل و انتقالات فوتبال ایران

اولین اقدام نقل و انتقالاتی آخر هفته مربوط به ابوالفضل جلالی، مدافع چپ جوان استقلال بود.

زنده: بلاگ نقل و انتقالات فوتبال ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات فوتبال ایران با خریدهای کوچک و بزرگ ادامه پیدا می‌کند و تیم‌ها تا آخرین ساعات بازه نقل و انتقالاتی از تقویت خود دست نخواهند کشید.

امروز اولین خبر مربوط به بازار نقل و انتقالات به ادامه همکاری ابوالفضل جلالی و استقلال بازمی‌گشت؛ اتفاقی که حتی بالاتر از یک خرید جدید برای استقلال است، چراکه شاگردان جواد نکونام موفق شدند یکی از بهترین بازیکنان فصل پیش را در جمع خود حفظ کنند.

در عین حال گرمای شدید هوا و تعطیلی نسبی حاکم بر شهرها، اندکی روی فضای امروز این بازار  تاثیر گذاشته است. البته باشگاه پرسپولیس قبلا اعلام کرده امروز یا فردا خریدهای جدید خود را معرفی خواهد کرد.

در این ستون روزانه با شما درباره آخرین تحولات فوتبال ایران در حوزه جابجایی بازیکن و مربی صحبت می‌کنیم. شایعات و برخی نقل قول‌های جذاب هم به همراه اخبار در این صفحه منتشر خواهند شد:

 پوشش زنده خبری

04 مرداد 1403 ساعت 14:04

روبرتو تورس، هافبک هنرمند و خلاق گل‌گهر در فصل گذشته لیگ برتر خلیج فارس که در پایان ایران را ترک کرد، احتمالا فوتبال را کنار خواهد گذاشت. از او هیچ خبری مبنی بر حضور در باشگاه جدید منتشر نشده است.

04 مرداد 1403 ساعت 14:02

سید جلال حسینی با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس قرارداد خود را با  تیمش به مدت یک سال دیگر تمدید کرد.

04 مرداد 1403 ساعت 14:02

در تصاویری که از بازیکنان فولاد در مرکز پزشکی ایفمارک منتشر شده، یک بازیکن جدید خودنمایی می‌کند؛ یوسوپوف دروازه‌بان تیم ملی ازبکستان.

04 مرداد 1403 ساعت 14:02

مهدی حسینی، هافبک تراکتور، یکی از بازیکنان کلیدی سرخپوشان تبریزی در فصل جاری خواهد بود. او زیر نظر دراگان اسکوچیچ که قبلا به تیم ملی دعوتش کرده، خود را برای حضور درخشان در رقابت‌های این فصل کاملا آماده می‌کند.

04 مرداد 1403 ساعت 13:54

امیرحسین جولانی هافبک سابق باشگاه‌های پیکان و نیروی زمینی به مس رفسنجان پیوست. او که چهارمین خرید این تیم خواهد بود، در بازگشت به لیگ برتر و در پست هافبک میانى براى مس رفسنجان بازى خواهد کرد.

04 مرداد 1403 ساعت 13:50

تصویر رسانه نساجی مازندران از ساکت الهامی در اردوی ترکیه. سرمربی نساجی بعد از موفقیت در فصل گذشته هنوز تحرک آنچنانی در فصل نقل و انتقالات نداشته اما با حفظ نیروها و وصله پینه در روزهای آینده، تیم بهتری را نسبت به فصل گذشته روانه لیگ خواهد کرد.

04 مرداد 1403 ساعت 13:50

با بازگشت ابوالفضل جلالی و استخدام میلاد زکی‌پور، کار جعفر سلمانی وینگر و مدافع چپ شادگانی با استقلال را باید تمام شده دانست. جعفر سلمانی پس از دعوت به تیم ملی از طرف اسکوچیچ در فصل سرمربیگری فرهاد مجیدی جذب استقلال شده بود.

04 مرداد 1403 ساعت 13:41

گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس در حال مذاکره با باشگاه میلاد محمدی برای جذب این بازیکن ملی‌پوش به عنوان دفاع چپ فصل آینده است. تیم فوتبال استقلال نیز میلاد را در ابتدای فصل نقل و انتقالات می‌خواست که این بازیکن تمایلی به این جابجایی از خود نشان نداد. پرسپولیس حاضر به پرداخت پول برای رضایتنامه میلاد به باشگاه ترکیه‌ای است‌.

04 مرداد 1403 ساعت 13:39

مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه سپاهان، در کمپ ترکیه. مدیریت سپاهان با هدایت یوسف‌زاده، رئیس هیئت مدیره، فصل نقل و انتقالات بسیار خوبی را با جوان کردن تیم پشت سر گذاشت.

04 مرداد 1403 ساعت 13:38

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس، در فصل نقل و انتقالات چند عملیات مختلف را هدایت می‌کند؛ جذب بازیکن، تلاش برای پیروزی در پرونده حقوقی مقابل دروازه‌بان سابق و البته طرح شکایت علیه باشگاه‌هایی که سقف بودجه را شکسته‌اند. در این بین برای مدیران مهم‌ترین بحث همان جذب و انتقال بازیکنان مدنظر هواداران و اضافه کردن آنها به بدنه تیم است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها