کد خبر: 719239
تاریخ انتشار :

فوری: محرومیت ۶ جلسه‌ای ستاره استقلال تایید شد

بهترین گلزن فصل اخیر استقلال بازی دربی رفت را به دلیل محرومیت از دست داد.

فوری: محرومیت ۶ جلسه‌ای ستاره استقلال تایید شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، مهرداد محمدی پس از آخرین مسابقه فصل لیگ برتر مقابل پیکان که با وجود پیروزی استقلال قهرمانی را برای آنها به دنبال نداشت، مصاحبه تندی نسبت به مدیران فدراسیون فوتبال و داوری‌ها انجام داد و اظهاراتی بر زبان آورد به سنگین‌ترین محرومیت و جریمه مالی را برای او به دنبال داشت.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال روز هفدهم خرداد ماه مهرداد محمدی را با ۶ جلسه محرومیت قطعی و ۵۰۰ میلیون تومان جریمه مالی محکوم کرد که اعتراض باشگاه استقلال و این مهاجم را به دنبال داشت، اما تغییری در نتیجه رای حاصل نشد.

در خصوص استیناف آقای مهرداد محمدی بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران نسبت به رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر محکومیت بازیکن مذکور به شش جلسه محرومیت از حضور در مسابقات رسمی و پرداخت پنج میلیارد ریال جزای نقدی بدلیل انجام مصاحبه بعد از بازی پیکان و استقلال و بیان مطالبی توهین آمیز به ارکان فدراسیون فوتبال با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده 106 مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها