کد خبر: 719250
تاریخ انتشار :

معارفه رسمی فلیک: با بارسا همه جام‌ها را می‌خواهم

امروز هانسی فلیک رسما به هواداران بارسلونا معرفی شد و تاکید کرد که می‌خواهد بارسلونا را به روزهای اوجش برگرداند. رئیس لا پور تا هم وعده‌های بزرگی داد.

معارفه رسمی فلیک: با بارسا همه جام‌ها را می‌خواهم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، خوان لاپورتا سه هفته پیش در مصاحبه‌ای با رادیو کاتالونیا تائید کرد که قبل از اینکه بارسا به تور ایالات متحده بروند، معارفه هانسی فلیک نیز انجام خواهد شد. مراسمی که امروز از ساعت 14:30 در باشگاه بارسلونا و به صورت یک نشست خبری به انجام می‌رسد.

فلیک چندی پیش مربی جدید بارسا شد، ولی در هیچ نشست خبری شرکت نکرده بود. او از 10 روز پیش تمرینات پیش فصل بارسلونا را استارت زد و اخیرا از حیث مصدومیت بازیکنانش نیز بسیار بدشانس بوده است. او مجبور شده بدون چند بازیکن ملی پوش و نیز بازیکنان اصلی مصدوم تیمش را تمرین بدهد و بدون آنها نیز باید به تور آمریکا بروند.

طبعا انتظارات از مربی آلمانی زیاد است و در مراسم امروز نیز پرسش‌های زیادی از او وجود دارد.

فلیک همراه با خوان لاپورتا در سالن کنفرانس باشگاه بارسلونا حاضر شد و با در دست گرفتن پیراهن بارسلونا مقابل دوربین‌ها قرار گرفت.

 

ابتدا خوان لاپورتا شروع به صحبت کرد: «از حضور شما متشکرم. هیئت مدیره با پیروی از توصیه‌های تیم مدیریت ورزشی به رهبری دکو، هانسی فلیک را به دلیل تجربه، فرهنگ، نظم و انضباط، تلاش و اعتماد به ساختار باشگاه، گزینه‌ای ایده‌آل تشخیص داد و با او قرارداد همکاری بستیم. از نظر ما او واجد شرایط‌ترین فرد برای هدایت بارسا و ایجاد انگیزه در تیم بود. او این کار را با قاطعیت، عزم و اراده انجام خواهد داد و می‌داند که بارسا باید در تمام رقابت‌ها موفق عمل کند و بجنگد. من می‌خواهم به ژاوی هرناندز اشاره کرده و از او نیز تشکر کنم. من به شما اطمینان می‌دهم که تصمیم به برکناری این اسطوره برای من اصلا ساده نبود.»

رئیس بارسلونا در مراسم معارفه هانسی فلیک گفت که اخراج ژاوی از ‌نیمکت بارسا تصمیم آسانی نبوده است. او دلایل اخراج ژاوی را ‌توضیح داد و پیامی هم برای او داشت. لاپورتا گفت که هیئت مدیره ‌بارسلونا به این نتیجه رسیده بود که بازیکنان تیم به چهره‌ای به ‌عنوان سرمربی نیاز دارند که به آنها اعتماد راسخ داشته باشد چرا که ‌این مهم‌ترین عاملی است که می‌تواند رختکن را متحول کند و رختکن ‌متحول شده به بهبود عملکرد تیم در میادین منجر خواهد شد. ‌

 پوشش زنده خبری

04 مرداد 1403 ساعت 15:38

در پایان مراسم هانسی فلیک رسما کارت عضویت باشگاه بارسلونا را دریافت کرد و از این پس او نیز عضو رسمی باشگاه کاتالان خواهد بود.

04 مرداد 1403 ساعت 15:35

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها