کد خبر: 719255
تاریخ انتشار :

زنده: بلاگ نقل و انتقالات فوتبال ایران

اولین اقدام نقل و انتقالاتی آخر هفته مربوط به ابوالفضل جلالی، مدافع چپ جوان استقلال بود.

زنده: بلاگ نقل و انتقالات فوتبال ایران
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، نقل و انتقالات فوتبال ایران با خریدهای کوچک و بزرگ ادامه پیدا می‌کند و تیم‌ها تا آخرین ساعات بازه نقل و انتقالاتی از تقویت خود دست نخواهند کشید.

امروز اولین خبر مربوط به بازار نقل و انتقالات به ادامه همکاری ابوالفضل جلالی و استقلال باز می‌گشت؛ اتفاقی که حتی بالاتر از یک خرید جدید برای استقلال است، چرا که شاگردان جواد نکونام موفق شدند یکی از بهترین بازیکنان فصل پیش را در جمع خود حفظ کنند.

در عین حال گرمای شدید هوا و تعطیلی نسبی حاکم بر شهرها، اندکی روی فضای امروز این بازار تاثیر گذاشته است. البته باشگاه پرسپولیس قبلا اعلام کرده امروز یا فردا خریدهای جدید خود را معرفی خواهد کرد.

در این ستون روزانه با شما درباره آخرین تحولات فوتبال ایران در حوزه جابه‌جایی بازیکن و مربی صحبت می‌کنیم. شایعات و برخی نقل قول‌های جذاب هم به همراه اخبار در این صفحه منتشر خواهند شد:

 پوشش زنده خبری

04 مرداد 1403 ساعت 17:39

پرونده جذب محمدرضا اخباری به پرسپولیس کاملا بسته شده است.

04 مرداد 1403 ساعت 17:34

حسین ماهینی مدرک A خود را دریافت کرده و آماده مربیگری است. مدافع راست ملی‌پوش سابق پرسپولیس البته علاقمند است در پرسپولیس به کارش ادامه بدهد، اما در تیم محبوب جا تنگ است.

04 مرداد 1403 ساعت 16:10

ماتئوس کونیا، گلر ۲۳ ساله فلامینگو، جانشین احتمالی علیرضا بیرانوند در پرسپولیس خواهدبود. ‌ارزش تقریبی این بازیکن ۳ میلیون یورو تعیین شده اما قرار است در صورت همکاری باشگاه فلامینگو، او به صورت قرضی به پرسپولیس منتقل شود.

04 مرداد 1403 ساعت 15:54

وحید امیری دوست صمیمی تعدادی از بازیکنان جداشده پرسپولیس در فصل جاری محسوب می‌شود. همه از ارتباط بین او و علیرضا بیرانوند باخبرند و همچنین مهدی ترابی نیز رابطه‌ای به‌خصوص با وحید امیری دارد. کاپیتان پرسپولیسی‌ها ساعتی پیش با انتشار استوری‌هایی مجزا از تک تک بازیکنان فصل پیش پرسپولیس که از این تیم جدا شده بودند، قدردانی کرد.

04 مرداد 1403 ساعت 15:26

باشگاه استقلال خوزستان در تلاش است که قرارداد آسو رستم، مهاجم عراقی فصل گذشته خود را تمدید کند. رستم که در نیم فصل گذشته به استقلال خوزستان پیوسته بود، یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم در مسیر بقا در لیگ برتر محسوب می‌شد.

04 مرداد 1403 ساعت 15:06

بعد از رونمایی باشگاه خیبر از مهران احمدی، باشگاه پیشین این بازیکن مدعی شده که او تحت قرارداد با ملوان است و نمی‌تواند در تیم دیگر به میدان برود. مسئولان باشگاه ملوان مدعی هستند که قرارداد مهران احمدی را بر اساس دستور العمل جدید نقل و انتقالاتی به طور یک‌طرفه در موعد مقرر تمدید کرده‌اند و او تحت قرارداد با باشگاه انزلی‌چی‌ است.

04 مرداد 1403 ساعت 14:57

در شوکه‌کننده‌ترین نقل و انتقال امروز، سردار آزمون باشگاه الاهلی امارات را به عنوان مقصد آینده خود برگزید و به این باشگاه مشهور اماراتی منتقل شد. او و سعید عزت‌اللهی در اولین گام در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا باید مقابل سپاهان قرار بگیرند؛ اتفاقی که حساسیت بازی را وحشتناک بیشتر می‌کند.

04 مرداد 1403 ساعت 14:40

پرسپولیس با یکی از بازیکنان تیم نوجوانان حسین عبدی قرارداد بست. یعقوب براجعه مهاجم 19 ساله‌ جنوبی که در جام جهانی نوجوانان برای تیم ایران بازی کرده بود از امروز عضو قهرمان لیگ است.

04 مرداد 1403 ساعت 14:37

کریستوفر کنت گلر اتریشی جایی در آینده تیم فولاد ندارد. او و تتوهای مکررش با هم اهواز را ترک خواهند کرد، اگرچه هنور فسخ قانونی و توافقی بین باشگاه و بازیکن انجام نشده است.

04 مرداد 1403 ساعت 14:34

بخشی از پیام خداحافظی عبدالکریم حسن از هواداران پرسپولیس: دوست داشتم باز هم یک فصل دیگر در کنار هم باشیم، اما حالا دوباره فرصت برایم مهیا شده که در کشور خودم بازی کنم. ایران و پرسپولیس همیشه برایم یادآور خاطرات خوبند و بدون شک شما بهترین هواداران دنیا هستید.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها