کد خبر: 719442
تاریخ انتشار :

بغض ان در یک شکست: انتظار این استقبال را نداشتم!

مراسم معارفه ان در یک در ورزشگاه برنابئو با استقبال خوب هواداران رئال برگزار شد در حالی که ستاره جوان برزیلی کاملا احساساتی شده بود و گریه کرد.

بغض ان در یک شکست: انتظار این استقبال را نداشتم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، امروز برای اندریک روز به یادماندنی و باشکوه است. روزی که شماره 16 جدید رئال به هواداران معرفی خواهد شد.

اندریک سال گذشته به رئال ملحق شد ولی تا زمانی که 18 ساله نشده بود، نمی‌توانست به جمع مادریدی‌ها اضافه شود. بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی علاقه زیادی به جذب اندریک داشتند که مشخص بود استعداد بسیار زیادی دارد و می‌تواند ستاره برزیلی آینده فوتبال دنیا باشد، اما این مدیران رئال مادرید بودند که زودتر از همه دست به کار شدند و توانستند این بازیکن را برای حضور در این باشگاه متقاعد کنند.

این بازیکن چند ماه قبل قراردادش با رئال مادرید را به امضا رساند و امروز در مراسمی به صورت رسمی به عنوان ستاره جدید این تیم معرفی می‌شود. رسانه‌ها خبر از حضور 60 تا 75 هزار نفری هواداران در برنابئو برای تماشای معارفه اندریک داده‌اند. 10 روز بعد از معارفه 85 هزار نفری امباپه، رئال یک روز بزرگ دیگر را برای هوادارانش رقم می‌زند.

اندریک صبح امروز در کلینیک باشگاه حاضر شد و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت. او سپس در حضور فلورنتینو پرز برگه قراردادش را امضا کرد و سپس مهیای حضور در مراسم معارفه شد.

با لحظه به لحظه این مراسم همراه ما باشید.

 پوشش زنده خبری

06 مرداد 1403 ساعت 14:31

اندریک در کنار خانواده در پایان مراسم معارفه

06 مرداد 1403 ساعت 14:25

مثل امباپه... "3، 2، 1... هالا مادرید!"

06 مرداد 1403 ساعت 14:25

اندریک کمی بعد حرف‌هایش را ادامه داد: «هواداران و حمایتشان دیوانه کننده است و من بسیار خوشحالم. من همیشه طرفدار پر و پا قرص رئال مادرید بوده‌ام و امروز قرار است اینجا بازی کنم. خانواده من هم دیوانه رئال هستند. من کلماتی برای توصیف آنچه در درونم دارم، پیدا نمی‌کنم. من همیشه می‌خواستم اینجا باشم.»

06 مرداد 1403 ساعت 14:24

اندریک شروع به صحبت کرد: «می‌خواهم از همه برای آمدنشان تشکر کنم. من راستش انتظار این همه استقبال را نداشتم، این همه مردم.»

بغض اندریک اینجا شکست و شروع به گریه کرد.

06 مرداد 1403 ساعت 14:15

ته حرف‌های پرز: امروز می‌خواهیم بازیکن جوانی را معرفی کنیم که کیفیتش را به جهان نشان داده است، خوش آمدی اندریک.

06 مرداد 1403 ساعت 14:14

ورود اندریک به برنابئو در میان تشویق شدید هواداران

06 مرداد 1403 ساعت 14:12

فلورنتینو پرز: هواداران عزیز رئال مادرید، ما بسیار هیجان‌زده هستیم که از یک بازیکن بزرگ دیگر استقبال می‌کنیم. ما به برنابئوی جدید بسیار افتخار می‌کنیم. پشت سر من 15 عنوان لیگ قهرمانان است و این تاریخ ماست.

رئال مادرید محبوب‌ترین باشگاه جهان است و چالش‌های زیادی پیش‌روی ما قرار دارد. هر عنوانی گامی به سوی کسب عنوانی دیگر است. اینجا گرسنگی زیادی برای کسب عناوین بسیار بیشتر وجود دارد. همه باشگاه‌های جهان به رئال مادرید به عنوان الگو نگاه می‌کنند. ما منتظر ماندیم تا اندریک 18 ساله شود و یکشنبه گذشته به او خوشامد گفتیم.

06 مرداد 1403 ساعت 14:07

ویدیویی از اندریک در حال حاضر روی نمایشگر بزرگ برنابئو در حال پخش است. مادر هم نمی‌تواند جلوی اشک‌هایش را بگیرد. برادر کوچکش نیز در آغوش پدر است.

06 مرداد 1403 ساعت 13:53

فلورنتینو پرز به همراه پیری، رئیس افتخاری رئال مادرید، از تونل ورزشگاه خارج شده و به زودی رئیس با سخنرانی خود مراسم را شروع خواهد کرد.

06 مرداد 1403 ساعت 13:52

ورزشگاه بر خلاف معارفه امباپه کاملا پر نشده و جایگاه‌های خالی دیده می‌شود ولی در مجموع استقبال خوب بوده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها