کد خبر: 719534
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه از پاریس 2024: ستاره‌های NBA وارد می‌شوند

در روز دوم مسابقات المپیک 2024 پاریس مهم‌ترین اتفاق دیدار تیم‌های بسکتبال آمریکا و صربستان خواهد بود.

لحظه به لحظه از پاریس 2024: ستاره‌های NBA وارد می‌شوند
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، بعد از صدرنشینی غیرمنتظره استرالیا در پایان روز اول با کسب سه مدال طلا، آمریکا و چین امروز قصد سبقت گرفتن از این کشور را در جدول مدال‌ها خواهند داشت. 

ایران که در روز اول امید به کسب مدال در شمشیربازی سابر انفرادی داشت، دست خالی ماند و برد نوشاد عالمیان و صعود مهدی الفتی به فینال تنها اتفاقات مثبت برای کاروان ایران بود.

حالا در روز دوم مسابقات فاطمه مجلل در قایقرانی، مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک وزن، فاطمه امینی و شرمینه چهل امیرانی در تیراندازی و نیما عالمیان در تنیس روی میز به مصاف رقبای خود می‌روند و بعید است که مدالی برای کاروان ایران در روز دوم در کار باشد. 

اما امروز همه نگاه‌ها به سالن بسکتبال پاریس خواهد بود. جایی که ستاره‌های بسکتبال NBA در ترکیب تیم ملی آمریکا اولین بازی خود را مقابل صربستان برگزار می‌کنند. 

در ادامه با اخبار و حواشی لحظه به لحظه از روز دوم بازی‌های المپیک 2024 پاریس همراه ما باشید:

 پوشش زنده خبری

07 مرداد 1403 ساعت 11:01

آغاز مرحله مقدماتی تفنگ بادی ۱۰ متر بانوان

فاطمه امینی و شرمینه چهل امیرانی در خط آتش ایستادند.

07 مرداد 1403 ساعت 11:01

فاطمه مجلل ملی‌پوش روئینگ کشورمان امروز در شانس مجدد بازی‌های المپیک پاریس به آب زد تا شانس خود را برای صعود به یک چهارم امتحان کند. 

وی امروز در مصاف با حریفان خود از کشورهای ترکیه، الجزایر و سنگاپور رقابت کرد که با زمان 7:56.48 دقیقه در جایگاه اول قرار گرفت و راهی یک چهارم شد. ۲ قایق اول جواز حضور در یک چهارم را کسب کردند.

07 مرداد 1403 ساعت 10:44

مربی میخاین لوپز فرنگی کار ۴۲ ساله کوبایی گفته تنها نگرانی او برای کسب طلای پنجم المپیک، مبارزه با امین میرزازاده قهرمانی فعلی جهان است.

07 مرداد 1403 ساعت 10:43

نیما عالمیان که در رتبه ۱۹۰ جهان قرار دارد با کائو نفر ۳۲ جهان رقابت حساسی دارد؛ رقابتی که در صورت شکست نماینده ایران حذف خواهد شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها