کد خبر: 719594
تاریخ انتشار :

رویای جسورانه رئال: هرگز دیده نشده در تاریخ فوتبال

رئیس بزرگ یک بار دیگر توانست به دنیا نشان دهد که رئال، تنها تیمی است که توانایی گرد هم آوردن فوق ستاره‌های منحصر به‌فرد دنیای فوتبال را دارد.

رویای جسورانه رئال: هرگز دیده نشده در تاریخ فوتبال
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید معروف کهکشانی (شماره یک) توسط فلورنتینو پرز، استعدادهای بی‌شمار فوتبال جهان (لوئیس فیگو، رونالدو، زیدان، رائول گونزالس، روبرتو کارلوس، فرناندو هیرو و دیوید بکام و دیگران) را گرد هم آورد. پرز باشگاه را به ابعادی برد که قبلاً دیده نشده بود. مرحله‌ای تاریخی برای رئال مادرید که با شانس همراه نبود و نتوانست عناوین قهرمانی پرشماری کسب کند، اما رئیس بزرگ توانست به دنیا نشان دهد که رئال، تنها تیمی است که توانایی مالی برای گرد هم آوردن فوق ستاره‌های منحصر به‌فرد را دارد.

کهکشانی‌ها قبل و بعدی را در فوتبال مدرن مشخص کرد. تیم ایجاد شده توسط رئال، از تمام پتانسیل‌های "برند رئال مادرید" در بازارهای بین‌المللی استفاده کرد.

پرز چندی پیش اعتراف کرد: «شما همیشه باید بهترین‌ها را در زمین بازی و همچنین خارج از زمین داشته باشید.» و یک عبارت ویرانگر وجود دارد که کاملاً با رویای جسورانه فلورنتینو پرز مطابقت دارد: «مردی با ایده‌های جدید، دیوانه‌ای است که تا زمانی که ایده‌هایش نتیجه دهند، عقب نمی‌نشیند.»

رئال با پرز یک مدل ورزشی، اما همچنین اقتصادی و بازاریابی شده است که توسط رقبای خود مورد تمجید (و البته انتقاد) قرار می‌گیرد و در نهایت پرز رئال را به نمونه‌ای تبدیل کرد که چگونه فوتبال باید خود را دوباره اختراع کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها