کد خبر: 719677
تاریخ انتشار :

آتش‌بازی گزینه استقلال در بلژیک

مهاجم ایرانی و ست رل و نمایش موثری در نخستین بازی فصل لیگ بلژیک داشت.

آتش‌بازی گزینه استقلال در بلژیک
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، اللهیار صیادمنش سال گذشته را چندان دلچسب به پایان نرساند و بدون گل زده و با تنها یک پاس گل در دو باشگاه هال سیتی انگلیس و وسترلو بلژیک تمام کرد، اما شروع فصل جدید برای او فوق‌العاده بود و این بازیکن امشب در نخستین بازی 25-2024 توانست درخشان کار کند و تیمش را صاحب سه امتیاز کند.

مهاجم تیم ملی ایران که یکی از گزینه‌های مدنظر جواد نکونام بود و به دلیل عدم صدور رضایت‌نامه نتوانست به استقلال برگردد، امشب در نخستین مسابقه فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک حضور تاثیرگذاری در زمین داشت و کاری کرد تا وسترلو به برتری پُر گل مقابل سرکل بروژ دست پیدا کند.

تیم فوتبال وسترلو در حالی از ساعت 20:45 امشب (به وقت ایران) در ورزشگاه هت کویپیه به مصاف سرکل بروژ رفت و نخستین بازی فصل جدید ژوپیر لیگ بلژیک را برگزار کرد که اللهیار صیادمنش را مثل آخرین بازی فصل قبل در ترکیب اولیه و خط حمله داشت.

اللهیار صیادمنش که شماره پیراهن 7 وسترلو را بر تن کرده و انگیزه زیادی برای درخشش در شروع فصل داشت، در دقیقه 18 ضدحمله سریع تیمش را با یک کنترل توپ و پاس با پای چپ برای لوکاس استاسین فرستاد تا این بازیکن گل اول بازی را وارد دروازه سرکل بروژ کند و تیمش را پیش بیندازد.

استاسین گل دوم وسترلو را در دقیقه 55 به ثمر رساند، اما در دقیقه 69 پاس در عمق عالی این بازیکن از سمت راست زمین به پشت محوطه جریمه را اللهیار صیادمنش با یک کنترل مناسب و چیپ با پای چپ تبدیل به گل کرد تا خیال تیمش را بابت پیروزی راحت کند.

وسترلو در شب درخشان اللهیار صیادمنش که یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و 72 دقیقه در زمین بود، به برتری خانگی سه بر صفر مقابل سرکل بروژ رسید و شروع موفقی داشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها