کد خبر: 719896
تاریخ انتشار :

داستان کاپیتان آبی ها - همه رفتند، او ماند!

سید حسین حسینی در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، سیزدهمین سال حضور خود در استقلال را سپری خواهد کرد.

داستان کاپیتان  آبی ها - همه رفتند، او ماند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، دروازه‌بان شیرازی استقلال که فوتبال خود را از تیم برق شیراز آغاز کرده بود، در سال ۹۱ و در بیست سالگی به استقلال پیوست. شاید هواداران برای اولین بار در بازی مرحله‌ گروهی لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۴ مقابل الریان متوجه حضور حسینی شدند، زمانی که او در قالب تیم ذخیره‌ استقلال در آن بازی حاضر شد.

حسین حسینی پس از انجام دو بازی برای استقلال، برای گذراندن خدمت سربازی به تیم ملوان رفت و اتفاقاً در رویارویی با تیم سابقش یعنی استقلال، یک گل دیدنی از امید ابراهیمی روی ضربه‌ی کاشته دریافت کرد. بعد از بازگشت به استقلال، کم‌کم مربیانی چون منصوریان و شفر به او اعتماد کردند و او را به کار گرفتند. شاید یکی از بهترین خاطرات استقلالی‌ها از حسینی، بازی با العین باشد که او موفق شد پنالتی و ریباند پنالتی را با دو واکنش فوق‌العاده مهار کند.

پس از جدا شدن کاپیتان رحمتی از استقلال، سیدحسین به شماره یک استقلال تبدیل شد و ثمره‌ تحمل سختی‌هایش در سال‌های ابتدای حضورش در تیم را دید. او با عملکرد صعودی خود، در سال ۹۶ موفق شد رکورد کلین‌شیت ایران را با ۸۷۲ دقیقه گل نخوردن بشکند.

شاید لحظه‌ رکوردشکنی او در یاد علاقه‌مندان به فوتبال باشد؛ در بازی با سایپا و اواسط نیمه دوم، خطایی در پشت محوطه جریمه برای سایپا اعلام شد که مهدی ترابی این ضربه را به شکلی خطرناک روانه‌ دروازه‌ی حسینی کرد. توپ پس از برخورد به تیرک و سر حسینی به کرنر رفت و دروازه‌بان استقلال بعد از این صحنه از ناحیه‌ بینی دچار خون‌ریزی شد و روی زمین خوابید تا ثانیه‌های پایانی رکوردشکنی را پشت سر بگذارد.

او در تمام فصول اخیر به جز فصلی که فکری سرمربی استقلال بود، همواره انتخاب اول مربیان بود. سیدحسین همیشه یک سطح کیفیت حداقلی را ارائه می‌داد و هواداران بابت داشتن چنین دروازه‌بانی احساس رضایت داشتند. البته در فصلی که ساپینتو سرمربی استقلال بود، حسینی مانند همیشه نبود و اشتباهات زیادی داشت که کمی شرایط را برای تیم سخت کرد.

اکنون دروازه‌بان پنالتی‌گیر آبی‌ها نیز در این فصل در چهارچوب توری استقلال قرار خواهد گرفت و از دروازه‌ی آن‌ها مراقبت خواهد کرد. حسینی به واسطه‌ سابقه‌اش، از بازیکنان محبوب حال حاضر ترکیب استقلال است و هواداران او را به عنوان پسر تیمشان می‌بینند. شما عملکرد حسینی در فصل آتی را چگونه پیش‌بینی می‌کنید؟

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها