کد خبر: 720055
تاریخ انتشار :

بلاگ ورزش سه: زنده از کف بازار نقل و انتقالات!

برای طرفداران واقعی فوتبال فصل نقل و انتقالات یک فرصت ویژه برای کسب اطلاع از تیم‌های رقیب هم هست.

بلاگ ورزش سه: زنده از کف بازار نقل و انتقالات!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که مهم‌ترین تیم‌های فوتبال ایران و خریداران اصلی بازار به اردوی ترکیه رفته و کار خود را از آنجا دنبال می‌کنند، علاقه‌مندان به فوتبال همچنان اخبار نقل و انتقالان در همه تیم‌های لیگ برتری را از طریق رسانه‌های رسمی و غیررسمی دنبال می‌کنند.

در اینجا تلاش می‌کنیم موثق‌ترین خبرها و مهم‌ترین شایعات و جابجایی‌ها را پوشش دهیم.

با خواندن این بلاگ هیچ خبری از دست شما سر نمی‌خورد.

با ما همراه باشید:

 پوشش زنده خبری

10 مرداد 1403 ساعت 11:02

بوژوویچ، مربی صربستانی، هدایت یکی از کنجکاوی برانگیزترین تیم‌هایی لیگ برتر در فصل پیش روی لیگ برتر را بر عهده خواهد داشت. او بعد از بقای آبی‌های خوزستانی در فصل گذشته و جانشینی به جای سیروس پورموسوی در شرایطی هدایت استقلال را بر عهده گرفته که این باشگاه با از دست آقایی‌پور، ستاره اصلی فصل پیش، چند مهره تاثیرگذار سال گذشته را از دست داده و در عین حال بازیکنان جدیدی را به جمع نفرات خود اضافه کرده است.

10 مرداد 1403 ساعت 10:59

مهدی رحمتی در شرایطی هدایت تیم فوتبال هوادار را بر عهده دارد که با جدایی تعداد زیادی از بازیکنان او سرگرم تست و کشف بازیکنان جدید برای فصل آینده رقابت‌های لیگ برتر است که هوادار در آن دوباره با ترکیبی جوان شرکت خواهد کرد. این سخت‌ترین آزمون مربیگری برای این ستاره سابق تیم فوتبال استقلال است که در کسوت مربیگری در سه باشگاه تجربه اندوخته است.

10 مرداد 1403 ساعت 10:19

محمدرضا آزادی که در ابتدای نقل و انتقالات به العروبه پیوسته بود، قصد جدایی از این تیم را دارد و احتمالا به فوتبال ایران بازخواهد گشت. استقلال و گل گهر مهم‌ترین مشتریان او هستند.

10 مرداد 1403 ساعت 10:18

به نوشته منابع الجزایری، باشگاه شباب بلوزداد الجزایر با خواسته گندوز برای جدایی از این تیم و حضور در پرسپولیس موافقت کرد. این روزنامه الجزایری در ادامه نوشت: با آنکه گندوز در اردوی ترکیه شباب بلوزداد حضور دارد، اما اصرار او به جدایی باعث شده است تا رئیس باشگاه با خواسته او موافقت کند و این دروازه‌بان باتجربه در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار گیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها