کد خبر: 720068
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه از پاریس: نبرد حساس ایران و آمریکا

ورزشکاران ایرانی در روز پنجم المپیک در پنج رشته به مصاف رقبای خود می‌روند.

لحظه به لحظه از  پاریس: نبرد حساس ایران و آمریکا
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در حالى که شرق آسیایى‌ها صدر جدول مدال‌هاى المپیک ۲۰۲۴ پاریس را قبضه کرده‌اند، کاروان ایران همچنان در روزهایی که خبری در رشته‌های پرمدالش نیست، در رشته ای همچون شمشیربازی در انتظار کسب مدال است.

در‌ روز پنجم مسابقات المپیک، کاروان ایران در چهار‌ رشته قایقرانی، شمشیربازی، تیروکمان و‌ تنیس روی میز‌ نماینده دارد. بدون شک‌‌ پرامیدترین رشته در این روز شمشیربازی است که در بخش تیمی‌ پای به میدان‌‌ خواهد گذاشت. این تیم‌ که در بخش انفرادی به توفیقی دست‌ پیدا نکرد، آخرین شانس خود را در بخش تیمی دنبال می‌کند، جایی که باید در یک جدال فوق حساس برابر آمریکا بایستد.

از سوی دیگر جدال جذاب ژاپن، چین و استرالیا در صدر جدول مدال‌ها نیز‌ ادامه خواهد داشت و باید دید سامورایی‌ها می‌توانند جایگاه خود را حفظ کنند یا خیر.

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشی روز‌ پنجم بازی‌های المپیک همراه ما باشید:

علی پاکدامن، فرزاد باهر، محمد رهبری و محمد فتوحی ترکیب تیم ملی شمشیربازی ایران را در بازی با آمریکا تشکیل می‌دهند که از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.

 پوشش زنده خبری

10 مرداد 1403 ساعت 11:27

آرماند دوپلانتیس، رکورددار جهان از سوئد، تصمیم گرفت در دهکده المپیک حضور نداشته باشد. این ورزشکار در لیگ الماس در شیامن چین ۶.۲۴ متر پرید و خیلی‌ها طلای این ورزشکار سوئدی را در پاریس قطعی می‌دانند و منتظر رکوردشکنی او هستند.

10 مرداد 1403 ساعت 11:23

به ترتیب از راست به چپ، فرزاد باهر، على پاکدامن، محمد رهبرى و محمد فتوحى ترکیب تیم ملى شمشیربازى ایران را مقابل آمریکا تشکیل مى‌دهند.

10 مرداد 1403 ساعت 11:23

تیم قایقرانی دونفره رویینگ ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی در فینال C، رتبه چهارم گروه 4 تیمی را به دست آوردند.

10 مرداد 1403 ساعت 11:03

نوشاد عالمیان در حالی از ساعت ۱۲:۳۰ با هاریموتو از ژاپن، روبرو می‌شود که قبلا دو‌بار‌ برابر این حریف شکست خورده، اما این بار انگیزه‌های زیادی برای یکی از نفرات برتر دنیای تنیس روی میز دارد.

10 مرداد 1403 ساعت 11:01

علی داوودی، وزنه‌بردار سنگین‌‌وزن ایران که هنوز به پاریس سفر‌ نکرده، گفته تنها رقیب او‌ برای مدال گرفتن در المپیک لاشا تالاخادزه گرجستانی نیست.

10 مرداد 1403 ساعت 11:00

جدول مرحله حذفی فوتبال المپیک

10 مرداد 1403 ساعت 10:03

عکس خبرساز ورزشکاران کره شمالی و جنوبی در المپیک ۲۰۲۴ پاریس.

پس از کسب مدال نقره و برنز کره شمالی و جنوبی در دونفره میکس، لیم جونگ هون از کره جنوبی پس از مراسم مدال، عکس دسته جمعی گرفت.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها