کد خبر: 720162
تاریخ انتشار :

لحظه به لحظه از پاریس: آمریکا را بردیم!

ورزشکاران ایرانی در روز پنجم المپیک‌ در پنج رشته به مصاف رقبای خود می‌روند.

لحظه به لحظه از پاریس: آمریکا را بردیم!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش "ورزش سه"، در حالى که شرق آسیایى‌ها صدر جدول مدال‌هاى المپیک ۲۰۲۴ پاریس را قبضه کرده‌اند، کاروان ایران همچنان در روزهایی که خبری در رشته‌های پرمدالش نیست، در رشته ای همچون شمشیربازی در انتظار کسب مدال است.

در‌ روز پنجم مسابقات المپیک، کاروان ایران در چهار‌ رشته قایقرانی، شمشیربازی، تیروکمان و‌ تنیس روی میز‌ نماینده دارد. بدون شک‌‌ پرامیدترین رشته در این روز شمشیربازی است که در بخش تیمی‌ پای به میدان‌‌ خواهد گذاشت. این تیم‌ که در بخش انفرادی به توفیقی دست‌ پیدا نکرد، آخرین شانس خود را در بخش تیمی دنبال می‌کند، جایی که باید در یک جدال فوق حساس برابر آمریکا بایستد.

از سوی دیگر جدال جذاب ژاپن، چین و استرالیا در صدر جدول مدال‌ها نیز‌ ادامه خواهد داشت و باید دید سامورایی‌ها می‌توانند جایگاه خود را حفظ کنند یا خیر.

در ادامه لحظه به لحظه با اخبار و حواشی روز‌ پنجم بازی‌های المپیک همراه ما باشید:

علی پاکدامن، فرزاد باهر، محمد رهبری و محمد فتوحی ترکیب تیم ملی شمشیربازی ایران را در بازی با آمریکا تشکیل می‌دهند که از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.

 پوشش زنده خبری

10 مرداد 1403 ساعت 18:27

نبرد پرهیجان ایران و مجارستان با حداقل فاصله و با نتیجه 45-43 به سود حریف تمام شد تا رویای حضور ایران در فینال به باد برود. ایران حالا در رده‌بندی باید مقابل فرانسه قرار بگیرد.

10 مرداد 1403 ساعت 18:25

کارلوس آلکاراس فوق ستاره تنیس جهان حریف روسی خود را شکست داد و به دور بعدی مسابقات صعود کرد.

10 مرداد 1403 ساعت 18:12

با پیروزی میلی‌متری فلیکس لبرون حالا نوبت به برادر او الکسیس رسیده تا با پیروزی در رقابتش مقابل هوگو کالدرانوی برزیلی به جمع هشت تنیسور برتر صعود کند.

10 مرداد 1403 ساعت 18:09

تیم کره با نتیجه 45 -39 فرانسه را شکست داد و به فینال رسید. امیدواریم حریف کره در مسابقه فینال ایران باشد.

10 مرداد 1403 ساعت 17:44

خوزه تورس جیل از آرژانتین قهرمان رقابت‌های فری استایل دوچرخه سواری شد. این واکنش او و تیمش پس از این افتخار بزرگ در قلب پاریس است.

10 مرداد 1403 ساعت 17:43

نمایی زیبا از سالن برگزاری رقابت‌های شمشیربازی که در حال حاضر مسابقه حساس تیم‌های ایران و مجارستان در آن در حال برگزاری است. رقابتی که می‌تواند ایران را به اولین مدال تیمی تاریخ ورزش ما در المپیک برساند. فرانسه و کره دیگر دیدار نیمه نهایی را برگزار می‌کنند.

10 مرداد 1403 ساعت 17:40

زین‌الدین زیدان، ستاره بزرگ فوتبال فرانسه و جهان به همراه همسرش تماشاگر مسابقه فلیکس لبرون، تنیسور فرانسوی و حریف آلمانی‌اش هستند.

10 مرداد 1403 ساعت 17:38

هزاران نفر در حال تماشای مسابقه لوکاس آلکاراس مقابل مورات سافیولین روس که با برتری تنیسور اسپانیایی در حال برگزاری است.

10 مرداد 1403 ساعت 17:38

از فشار مسابقات سه‌گانه المپیک صحبت کردیم؛ دو ورزشکار در پایان یک دور از این رقابت‌ها این‌چنین از نفس افتاده و پس از خط پایان از رقابت کناره گرفته‌اند.

10 مرداد 1403 ساعت 17:36

رودریگو کورالس و گونزالو پرس، دو دروازه‌بان تیم ملی هندبال اسپانیا پیروزی مقابل تیم ژاپن در مرحله مقدماتی رقابت‌های هندبال المپیک 2024 را این‌چنین جشن می‌گیرند.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    اخبار روز سایر رسانه ها

    پر بازدیدها

    دیگر رسانه ها